NA: FIVA met ETA (Tissot PRS516/Certina achtige). Zomaar gewonnen?

Tegenwoordig geloof ik mailtjes niet meer waarin staat dat je iets gewonnen hebt. Schijnbaar had ik meegedaan aan een enquête van de FIVA en was ik een winnaar. Eerst zien, dan geloven.
De enquête zei me vaag iets en Google leerde me dat het waarschijnlijk wel klopte, dus enigszins aarzelend toch m’n adres maar gegeven en zie daar, gisteren binnen gekomen vanuit Italië.
Een … tja. Wat is het. Een chronograph met erop geplakt het logo van de internationale federatie van oldtimers.
Het uurwerk is een ETA die alleen maar in een klein aantal Certina’s en Tissot’s is gelegd. Meest bekend denk ik de PRS516 Quartz.

Eigenlijk (ik moest er ff aan wennen) ben ik er uiteindelijk best blij mee. Het heeft al met al een mooie klassieke uitstraling, niet teveel poespas. Het bruine leren nato bandje staat ‘m overigens beter dan het standaard stug zwart leer wat erbij zat. Ik zal ‘m waarschijnlijk niet veel dragen, maar hij gaat wel lekker de kast in.

Plaatjes bij het praatje:

22 likes

Winnen is altijd leuk!

1 like

Gefeliciteerd! Altijd leuk om onverwacht iets te winnen!

1 like

Winnen is altijd leuk. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig geworden naar de oldtimer…

2 likes

Haha ok …

5 likes

Leuk ding! (de auto ook trouwens)

1 like

Coole MG en erg gaaf in die sportieve kleur en striping. :heart_eyes:

Laat dat voorjaar maar komen! :sunglasses: :sunny:

1 like

Dat zijn nog eens leuke prijzen! Gefeliciteerd.

1 like

Leuk horloge, mooie auto.Zo zie je maar wie niet waagt die niet wint.

1 like

Met zo’n auto moet je ook wel winnen. Mooi man.

1 like