Dit is een aanwinst van de 2e release. Info over de 1ste release lees je hieronder in de link:
Sinds de 1ste release deze chronograaf regelmatig online bekeken. Durfde, toen nog onbekend met het merk Timex, niet direct toe te slaan. Toen ik overtuigd was, bleek de day-date en de chronograaf beide uitverkocht.
Eens gekeken op Chrono24 bleken ze aangeboden te worden voor bespottelijk hoge prijzen. Ook is er dit jaar al eens de day-date versie aangeboden in het blauwe gedeelte hier op HF. Scherpe prijs, maar te lang getwijfeld.
Vorige maand zag ik de tweede release voorbij komen. Ondanks dat ik nog op zoek was naar een tweede chronograaf en naar een Flieger, toch nog even getwijfeld.
Er staat nog zoveel op de wishlist; Nomos, Hanhart, Squale, Circula, Echo Neutra, etc. Daarnaast zijn er nog veel modellen van Tudor en Longines waar mijn hart sneller van gaat kloppen.
Afgelopen donderdag zag ik dat de Timex pan am chronograaf op Ormoda in de aanbieding was. Een Flieger Een chronograaf
Ondertussen ben ik bekend met de prijs/kwaliteit verhouding van Timex, dus twijfel weg.
De blauwe wijzerplaat heeft de doorslag gegeven. Vandaag bezorgd, dus lekker snel.
Ik ben er blij mee. Leuke quartz chrono voor erbij. Ik mag nu posten in het Flieger Friday topic
De maat is fors met 42mm, mijn grootste horloge in de collectie, dus dat is wennen. Het bandje is lelijk dankzij de pan am knopen, dus die zal vervangen moeten worden. Wordt wellicht een doel voor komende WatchTime.
Ik bezit nu drie totaal verschillende modellen van Timex