Proficiat
Het is voor het geld een mooi en goed afgewerkt horloge.
Het zelf een jaar geleden de 1e release gekocht. Heb het bandje vervangen ivm met de stugheid. Zit de Pan-Am pin er ook nog steeds bij?
Die van jou was de eerste die ik zag, gepost september ‘22. Vanaf dat moment zat die in mijn hoofd en heb ik er regelmatig naar gekeken, maar was toen ook al snel uitverkocht. Nu dus toegehapt.
Set is ook nu compleet, dus met pin. Ga het bandje inderdaad ook vervangen. Ben nog op zoek. Heb je een tip Apeks?
Ik heb deze erop zitten
Leuk ding, voor die prijs zeker. (199 euries bij Bol?)
De chrono uitvoering voor ‘slechts’ € 239, ook bij Bol.
Maarrr… Ook deze voor 79,90 bij Bol met een mooier bandje - zonder knopen - en zonder PanAm logo (= reclame toch?) op de wijzerplaat. En niet blauw. Maar je kan niet alles hebben met een verschil van 120 of 160 Eurotjes.
Zou daar dan ook echt een ander (minder goed?) uurwerkje in zitten?
Mijn gevoel zegt me van niet. Gevalletje sneue merchandising?
Duidelijk wat mijn voorkeur zou zijn.
(afbeeldingen zijn screenprintjes van het Web van de Bol site)
Arjen 's voorkeur gaat naar een flieger imo Lex…
Goedemorgen Lex, ik was op zoek naar een 2e chronograaf en een 1ste Flieger, vandaar deze keuze. Dat deze pan am in vergelijking tot andere Timex modellen een beetje overpriced is klopt wel. Maar dat gaat in deze prijsklasse slechts om een paar tientjes. Ik vind hem leuk en de blauwe wijzerplaat knalt er uit
Dat heb je juist verwoord Pierre
Proficiat met je prachtige horloge
Dankjewel Glenn. Nu met de Hirsch band gaat deze Timex ook echt draagtijd krijgen
Een mooi horloge!
Geniet ervan!
Gaat zeker lukken Maurice. Dank
Helemaal goed @AMPV! Je draagt en koopt wat je mooi en leuk vindt. Daar beslis je zelf over. Ik wilde alleen even kwijt dat ik het prijsverschil voor een naar mijn idee vergelijkbaar model -niet helemaal het zelfde, zoals bijv. de kastvorm - wat groot vond. Bij een budget prijs zoals bij dit soort horloges let je daar toch op vind ik. Verder was het mijn eigen beoordeling dat ik niet zo dol ben op merkvermeldingen van ‘derden’ zoals in dit geval PanAm. Een vignetje op de caseback was voor mij voldoende geweest.
Die blauwe wijzerplaat is inderdaad een benefit, het goedkopere exemplaar is ‘gewoon’ zwart.
Aleen maar mijn twee centjes mening en bijdrage. Veel plezier met je mooie aanwinst!
Leuk ding gefeliciteerd!
Dankjewel