NA! Florijn 1

Ja, ik moet het gewoon toegeven, dit forum, jullie medeforummers, het doet mij geen goed… vrouw, kind, kleinkinderen, buren, collega’s, ze lijden allen onder wat er met mij gebeurt hier :crazy_face:

Kreeg ik gisteren een schitterende SKX007 met mods binnen als NA, dat is vandaag alweer oude koek, want vandaag kwam mijn Florijn 1 binnen :hugs::stuck_out_tongue: Wat een mooie, strakke en solide Nederlandse ridder zeg, wauw! Gekocht van Maurice (@nijmege01) zoals beloofd in volledige nieuwstaat, super! :+1:t2: Hoe het mogelijk is dat zo een kwaliteit voor zo’n prijs in de markt gezet kan worden snap ik niet echt… Bovendien met rubber, tweemaal leder en NATO! En ook nog saffier, hoera! Wat ik wel snap is dat mooi en goed echt niet duur hoeft te zijn, chapeau Florijn! :clap:t2:

Btw: geen bang (zou Ben zeggen, de vorige eigenaar van de SKX :wink:) de SKX komt niets tekort, kwestie van de liefde verdelen :heart_eyes:

De plaatjes:

14 likes

Tof horloge :star_struck:
Veel waar dus voor je Florijn :grin:

1 like

Yep! :muscle:t3:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst.
Het is inderdaad een heerlijk horloge , ik gebruik hem als dagelijkse klok en bevalt ook prima.

Veel (draag)plezier ermee.

1 like

Thnx!

Staat je goed Peter!
Veel draag plezier!

En antwoorden op je vragen kan Hans @hhe de eigenaar van Florijn je wel vertellen :wink:

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Een getalenteerde aanwinst van eigen bodem!!
Ik wens je er dan ook een behoudende tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Cool :ok_hand:

1 like

Mooi man en goed on te lezen hoe blij je ermee bent. Dat is natuurlijk nog veel belangrijker. :+1:

1 like

Ik heb gene bang :wink: het horloge staat je mooi man! Geniet ervan

1 like