Vandaag kreeg ik na 6 weken wachten het bericht dat het horloge net was afgeleverd door de koerier bij de AD. Ik ben meteen in de auto gestapt met de kleine op de achterbank direct naar de AD gereden.
Daar was ie dan. De Tissot PRX Carbon! Ik had het horloge niet eerder gezien, gepast of in mijn handen gehad. Wel heb ik meerdere PRX’en gehad, dus wel ervaring qua pasvorm.
Ik heb veel filmpjes en foto’s bekeken op YT en het intenet, alvorens ik het horloge bestelde. De mensen op YT en het internet waren lyrisch over het horloge. Ik vond het horloge op de filmpjes en foto’s het ene momemt echt prachtig en het andere moment twijfelachtig. Ondanks dit gevoel toch besloten om het horloge te bestellen.
Vandaag zag ik het horloge dus voor het eerst in het echt. Ik moet zeggen dat ik positief verast ben en het horloge nog vele malen mooier is dan op de filmpjes en foto’s. Dit is een horloge dat je in het echt moet zien. Vooral de wijzerplaat, heel erg bijzonder! Het is ook best moeilijk om er goeie foto’s van te maken. Het horloge is erg licht en draagt icm de rubberenband erg licht en comfortabel. Ik had direct ook een witte rubbereband van Tissot meebesteld en moet zeggen dat deze witte band een hele andere look aan het horloge geeft. Ook met deze witte band ben ik erg blijf.
Al met al een ben ik blij met mijn aankoop en ga ik zeker genieten van deze NA. Nu een paar foto’s
Had hem denk ik alleen nog net wat toffer gevonden als Tissot deze kast met een normale bandaanzet had gemaakt, nu zit je vast aan speciale prx banden. En omdat er geen carbon band bestaat zie ik de toegevoegde waarde van die speciale aanzet niet zo.