NA: Forged Carbon

Heel veel plezier er mee! :+1: :smiley:

1 like

Die witte band staat ‘m erg goed! :ok_hand:. Gefeliciteerd. Hoe bevalt de nieuwe Mini? Mijn vrouw mag haar nieuwe Paceman zaterdag ophalen.

1 like

Toffe NA, veel plezier ermee! :+1:

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Zeker wel tof :ok_hand:. Gefeliciteerd met deze bijzondere NA

1 like

Hele mooie.
Geniet van deze PRX !!!

1 like

Gefeliciteerd met je NA en veel draagplezier :star_struck:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! :ok_hand:

1 like

Dank jullie wel allemaal :smiley:

De Mini bevalt erg goed. Zowel de Cooper E als de Countryman E. Zeer tevreden. Alvast gefeliciteerd met de Aceman en veilige kilometers gewenst.

1 like

mooi,
draag hem met plezier

1 like

Geen doorsnee, erg mooi. Proficiat

1 like

Mooi horloge :+1:, geniet er van.

1 like

Erg tof dat forged Carbon , alleen geen butsen maken dan is je kast namelijk afgeschreven :smiling_face_with_tear:

1 like

Prachtig! Vooral op de witte band ook! Ik begin er ook door in verleiding te raken

1 like

Dat klopt inderdaad. Heb wel op het internet gelezen dat de kast erg hard is en dat je echt je best moet doen om er butsen in te krijgen. Ik denk dat een nieuwe kast bij Tissot behoorlijk wat minder kost dan bij de AP :see_no_evil:

Begrijp de verleiding wel :smiley:

Ik kan je verzekeren dat je er geen spijt van gaat hebben.

Gaaf!
Heb er wel eens eerder beelden van gezien, maar die konden me niet zo bekoren. Nu ik hem zo bij jou zie is hij toch wel erg tof!
Heel veel draagplezier gewenst, erg leuk!

1 like

Dat had ik ook. Op foto’s en filmpjes komt het horloge niet tot zijn recht. In het echt is het horloge vele malen mooier, vooral de wijzerplaat.

Ik zou deze carbon wijzerplaat in een reguliere PRX stalen kast wel eens willen zien. Zoals de Nivada Grenchen F77 ook in verschillende dial options te vinden is, zou het deze PRX ook zeker niet misstaan!!!

1 like