NA: Forgive me father, for I have Sinn-ed

Door de jaren heen veel gelezen over Sinn en het feit dat zij zeer goed afgewerkte horloges maken maar nog nooit had ik er één in bezit.

Totdat er een prachtige in nieuwstaat verkerende Sinn 140 St te koop kwam hier op het forum, notabene van @jeroenderee waar ik enkele maanden geleden nog een Omega Seamaster Ceramic van kocht. Ik betrapte me erop dat ik tekens opnieuw op het topic klikte en langzaam maar zeker liet ik me verleiden door dit horloge die met zijn feloranje wijzers naar me lonkte.

Inmiddels dit horloge twee dagen in bezit en ik moet zeggen dat het me zeer bevalt. Ongelooflijk stoere klok die met zijn gestraalde band en kast een Stealth-achtig uiterlijk heeft dat me, afgewisseld met de glimmende Seamaster, erg aanspreekt. Een zwaar en groot horloge maar draagt kleiner dan hij met zijn 44mm is, mede door de korte lugs.

Horloge ook met een mooie historie!

Hier wat eerste foto’s, wat vinden jullie ervan?

45 likes

Mooi, gefeliciteerd!

1 like

Ik heb er ook regelmatig naar zitten kijken, maar uiteindelijk nooit de trekker overgehaald. Ik vind hem gewoon erg mooi! Van harte gefeliciteerd.

2 likes

Jammie!

1 like

Ik vind hem prachtig, staat je ook heel goed!! :wink:

1 like

Nooit meer wegdoen, prachtig

1 like

Mooi hoor! Geniet ervan!

1 like

Ik moest 2 keer kijken, maar toen vond ik hem mooi. Gefeliciteerd er mee.

1 like

Fraai!

1 like

Mooi! In oplopende volgorde: trui, overhemd en horloge!

2 likes

hele mooie!

1 like

Van harte!
Blijft een geweldig merk… :+1:

2 likes

Zeer mooi! Welkom bij de Sinn club.

2 likes

Geweldig :thumbsup: Van harte met dit beest van een Sinn!

Ik heb zelf ook een aantal keer naar de betreffende advertentie gekeken maar verder ben ik niet gekomen.

2 likes

Prachtig en topmerk, veel plezier ermee!

2 likes

Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind dit een heel fraaie Sinn.
Veel draagplezier toegewenst met de NA :ok_hand:

2 likes

Prachtig! van harte!

1 like

Schitterende aanwinst.:+1:

1 like

Heel mooi!! :heart_eyes:
Hier is de ad ook meerdere malen geopend :innocent:

2 likes

Mooi hoor. Ik hou sowieso van C-case chrono’s, en dit vind ik een leuke moderne draai aan dat thema.

Doet me een beetje denken aan een Mark 4 Speedy:

1 like