NA - Fortis B-42 Marinemaster 🚀

Veel draagplezier

1 like

Zow, das een hele fraaie!

1 like

Thanks! De blauwe lume is ook echt gaaf:

12 likes

Net als de IWC flieger is ook dit een enorme magneet. Wow wat is ie gaaf :upside_down_face::crazy_face:

1 like

Super leuk en mooi!

1 like

Thanks! Maakte me gisteren een beetje zorgen om het formaat maar dat valt gelukkig mee. Zojuist een wissel gedaan van rubber naar staal. Geeft het meteen ook een totaal andere look:

11 likes

Mooi hoor, op foto vaak wat groter dan in werkelijkheid, maat lijkt prima :ok_hand:t2:
Geniet ervan!

1 like

Mooi, geniet ervan.

1 like

Haha ja dat is het ook. Zal vast met de druk etc te maken hebben. Maar wel grappig idd.

2 likes

Heel gaaf! Ik heb het idee dat Fortis hier een paar jaar geleden meer liefde kreeg, nu hoor je er niet zoveel meer van. Onterecht wat mij betreft erg toffe horloges.

4 likes

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!

1 like

Ja helemaal mee eens. @scrubsaurusrex plaatst zijn Fortis cosmonaut regelmatig op het forum, maar verder zie ik er weinig. :man_shrugging:t2:

3 likes

Mooi ding kerel :ok_hand:t3: Heb een keer de titanium gepast maar vond hem best aan de ruime kant. Lang over getwijfeld maar toch niet gedaan.
De laatste tijd krijgt Fortis toch steeds weer m’n aandacht :thinking: Misschien maar eens op zoek naar een mooie deal :wink:

3 likes

Ik word geroepen

Goeie keuze, Adil :sunglasses:

6 likes

Altijd welkom om dit model even te passen. Ik vind het formaat echt meevallen.

2 likes

Moeten maar weer eens een bakkie doen dan :grin:

2 likes

Toch maar eens naar kijken, toch wel gaaf…:heart_eyes:

1 like

Haha, dat is hij zeker. Positief verrast. Kwaliteit spat er ook af.

1 like

Gefeliciteerd man :ok_hand:, tof ding :+1:

1 like

Gaaf ding! Snap nu je korte huwelijk met de MM200.

1 like