Leuke introductie van een bijzonder horloge. Mooi hoor! Geniet er van!
Gefeliciteerd met deze mooie Stratoliner. Ik heb hem ook gepast op de beurs en het viel mij ook op dat dit echt een stoere tool watch is. Vooral het verhaal achter dit horloge vond ik erg interessant en voor mij ging dit horloge op deze manier echt leven. Wat mij betreft heb je ook de mooiste kleursamenstelling gekozen! Geniet er van!
Wow! Die lume is echt smullen!
Gefeliciteerd met deze aanschaf!
Wow , prachtig horloge gefeliciteerd met de aankoop
Mooi verhaal! Tof horloge ook. Veel plezier met dragen!
Mooi verhaal, heel gaaf merk Fortis en echt geweldig horloge
Staat ook nog op mijn verlanglijstje
Wow, heel tof en je tekst is een plezier om lezen! Dikke proficiat
Van harte gefeliciteerd!
Prachtig!
Jaaa! Deze vind ik zo vet!
Veel plezier ervan
Gaaf Onno!! Gefeliciteerd en geniet ervan…
De tekst inmiddels doorgelezen, leest lekker weg. Ben vooral jaloers op jouw
Zoals met veel chronografen heb je wel echt wat om de pols, maar wat is hij mooi!
Mooi verhaal en nog mooiere aanwinst. Ik kan me ook helemaal vinden in jouw kleurkeuze. Gewoonlijk ben ik geen fan van rechte bandaanzetten, maar in combinatie met deze lugvorm werkt het heel goed.
Hoewel de nieuwe modellen voor mijn gevoel wat ver afstaan van het klassieke Fortis, vind ik dat er erg mooie horloges bij zitten, zoals deze van jou maar ook de nieuwe Marinemaster. Ik vind om eerlijk te zijn de prijsstrategie wel erg ambitieus.
Hier 2 toppers naast elkaar! Fortis 41mm en Speedy 42mm. Grappig hoe dicht de afmetingen bij elkaar liggen terwijl het behoorlijk verschillende horloges zijn!!
Heel mooi, deze twee zo naast elkaar
Mooie Fortis!!
Lekkere aanwinst hoor zwak voor Fortis.
Geniet er van
Via een je laatste nieuwe NA post hier terecht gekomen en met terugwerkende kracht wil ik je feliciteren met de aanschaf van wat in mijn ogen de allermooiste Fortis ooit is!!