Ziehier mijn nieuwste aanwinst. Ik zit blijkbaar in een chrono periode.
Zonet al de Méraud Antigua aangekocht, en nu deze Nivada Grenchen. Beide chrono’s met enige vintage affiniteit, maar toch weer geen directe remake van een vroeger horloge. Daar hou ik enorm veel van. Beide chrono’s staan dan ook aan de top van mijn 2023 aankopen.
Het verhaal van Fratello is leuk om te lezen, hoe deze tot stand is gekomen, en welke horloges als referentie werden genomen. Fratello weet hier exact hoe ze iets nieuws moeten produceren. En die bullet-style band is comfortabel om te dragen!
Ik ben voor de choco gegaan, heb al genoeg zwart en wit in de collectie. En door die aparte kleurstelling ben ik zeker dat hij langer gaat blijven.
Haha, euh jawel.
Ik heb nog een Radcliffe Le Dome incoming, lang geleden al besteld, en is nu onderweg.
Een heel aparte smoel, af en toe mag dat wel eens.
Exact dat! En ik vond die oranje accenten het best passen bij deze dial variant.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst(en). Zien er beide top uit. Volgens mij kun je bij beide creatief aan de slag met andere banden (mocht je dat willen uiteraard want origineel ziet het er ook prima uit).