NA: Fratello × Nivada Grenchen Racing Chrono

Ziehier mijn nieuwste aanwinst. Ik zit blijkbaar in een chrono periode. :thinking:

Zonet al de Méraud Antigua aangekocht, en nu deze Nivada Grenchen. Beide chrono’s met enige vintage affiniteit, maar toch weer geen directe remake van een vroeger horloge. Daar hou ik enorm veel van. Beide chrono’s staan dan ook aan de top van mijn 2023 aankopen. :heart_eyes:

Het verhaal van Fratello is leuk om te lezen, hoe deze tot stand is gekomen, en welke horloges als referentie werden genomen. Fratello weet hier exact hoe ze iets nieuws moeten produceren. En die bullet-style band is comfortabel om te dragen!

Ik ben voor de choco gegaan, heb al genoeg zwart en wit in de collectie. En door die aparte kleurstelling ben ik zeker dat hij langer gaat blijven. :sweat_smile:

Dan nu de foto’s:

En hier de 2 chrono’s netjes samen

Fijn weekend HF!

47 likes

die ziet er echt goed uit :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Mooie aanwinst Wim, je bent lekker bezig :+1:
Nog meer op komst voor het einde van het jaar? :wink:

1 like

Prachtig!

1 like

Leuk merk, gluur er ook af en toe naar.

1 like

Staat je goed Wim! Die choco dial met de oranje accenten maakt 'm extra vintage.

1 like

Prachtige aanwinsten! Lekker afwisselen dan maar…

1 like

Mijn beste,

Ziet er goed uit!!
Geniet er van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf setje Wim! Gefeliciteerd

1 like

Heel tof :+1:

1 like

Bedankt allemaal :grin:

Haha, euh jawel. :yum:
Ik heb nog een Radcliffe Le Dome incoming, lang geleden al besteld, en is nu onderweg.
Een heel aparte smoel, af en toe mag dat wel eens.

Exact dat! En ik vond die oranje accenten het best passen bij deze dial variant.

2 likes

Hoi Anthonie,
Nou dat is wel heel aantrekkelijk[quote=“wimm5, post:11, topic:485473”]
Radcliffe Le Dome incoming
[/quote]

:joy: ben benieuwd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je choco NA. Tof :ok_hand: duo zo

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst(en). Zien er beide top uit. Volgens mij kun je bij beide creatief aan de slag met andere banden (mocht je dat willen uiteraard want origineel ziet het er ook prima uit).

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Mooie aanwinst! Nivada doet mooie dingen :+1:

1 like

Mooi duo! Van harte :ok_hand:

1 like