Gefeliciteerd Rik met je FC, mooi horloge en wens je natuurlijk veel draagplezier.
. In het verleden had ik het vooroordeel dat deze kleine maatjes geen gezicht zouden zijn om mijn pols.
Maar nadat ik bij @Fate_Amenable_To_Change zijn Cartier om de pols mocht voelen en zien, jawel met Romeinse cijfers moet ik mijn vooroordeel laten varen. Nu was die Cartier wel 35,5mm maar om mijn pols oogde die toch heel netjes en groter dan je zou denken.
Enig minpuntje (kwestie van smaak he) bij jou FC vind ik de kroon, die vind ik dan weer niet mooi in verhouding staan tot het horloge. Maar zoals ik al zei, had een vooroordeel totdat ik die Cartier om mijn pols had. Wellicht geldt dit ook voor jou FC
2 likes
Wow, heel mooi! Gefeliciteerd.
1 like
Ik ook wel een beetje qua grootte. Maar deze heeft geen Romeinse cijfers en dat vind ik een voordeel t.o.v. de Cartier. Maar alles is een kwestie van smaak. Vroeger zou ik er niet eens denken om zo’n Carre model om te doen…
En nu? Trekt het me toch wel erg aan.
2 likes
de kroon valt me wel mee, niet uit proportie of iets, niet klein maar ook niet storend groot
2 likes
Ik ga m binnenkort maar eens bekijken bij de Bijenkorf of zo als ik weer eens in Rotterdam ben. Echt nieuwsgierig…
2 likes
ze zitten fijn!
2 likes
Best dun ook voor een automaat.
1 like
Cool! Ik wist niet dat ze Art Deco deden. Hmmmm. Die moet ik in de gaten houden.
Gefeliciteerd!
2 likes
Daarom moet je een horloge ook echt om de pols zien en voelen, foto’s geven soms een heel ander beeld
1 like