NA: Frederique Constant classics moonphase

Zo is dat! Helaas was die 40% extra korting alleen afgelipen weekend geldig, maar dan nog liggen er best wel wat koopjes in het outlet. (Ook in de seiko winkel die ze daar hebben)

Beauty, gefeliciteerd!

Ik woon in Roermond, moet niet te vaak door het outlet lopen, verleiding is soms heel groot :slight_smile:

Geniet er van,

Gr. Marc

Ja ik woon op nog geen 20 minuten afstand dus voot mij is het ook erg verleidelijk

1 like

Mooi en leerzaam verhaal (ā€œKijk nooit zo maar naar mooie horloges!ā€)
Van harte gefeliciteerd. Echt een klassieker, jouw horloge.
Moonphase! Ja, die staat samen met Einzeiger en GMT en helderblauwe wijzerplaat op de verlanglijst.

2 likes

Ja, de verleidelijke moonohaseā€¦ het kleurt de wijzerplaat zo mooi op, op een elegante manier dan wel

1 like

I found my own true love was on a Blue Sunday
She looked at me and told me I was the only
One in the world, now I have found my girl :watch:

(Blue Sunday, The Doors, 1970)

1 like

Wat lekker toepasselijk! Mooi hoor!

Wat is het typenummer van deze FC en is het een automaat, handwinder of een quartz ??

Veel plezier ermee: ik heb 2 FCā€™s waar ik ook erg content mee ben.

1 like

Als ik me niet vergis (heb hem nu niet om namelijk) is het een fc-260. En het is een quartz horloge

Leuk om te horenā€¦ik kon hem even niet ā€œterug vindenā€ als Frederique Constant - fan.
Ik heb nu een tweetal FCā€™s : Een manufacture" (dus een hele dure) en een FC-285N5B4 klassiek/modern (qua techniek te koppelen met je telefoon ā€œom energie verbruikā€ te laten zien.
Veel plezier met je aanschaf !!
Ik sluit nog een paar picā€™s bij ter info.

3 likes

Die zijn allebei ook heel erg mooi, geniet er maar van