NA: Frederique Constant classics moonphase

Beste,

Het is lang geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb hier op het forum, wat logisch is aangezien er weinig gebeurd en veranderd is rondom mijn horlogehobby. Druk met studeren, werk en andere hobbies waardoor er weinig geld en tijd overbleef om eens wat nieuws aan te schaffen.

Maar dan loop je opeens op een zondag ochtend door het outlet centrum in roermond, langs het amsterdam diamond house en zie je achterin de winkel opeens een horloge vitrine… ik zei nog tegen mijn vriendin: " hmm hebben ze hier horloges dan? Eens ff kijken". Eenmaal binnen zag ik dat ze een oude crush van me in de etalage hadden liggen, een moonphase horloge van FC. Ik vroeg de aardige mevrouw of ik hem eens om mocht proberen en ik was eigenlijk meteen verkocht. Nonchalant vroeg ik wat ik kwijt zou zijn, mocht ik dit exemplaar mee naar huis willen nemen. En toen schrok ik eigenlijk een beetje van haar antwoord. Omdat er dit weekend moonlight shopping was in het outlet ging er nog eens 40 procent van de outlet prijs af… met het salaris van mijn horeca baantje net 2 dagen op mijn rekening zei ik tegen mijzelf: “daar laat je hem niet voor liggen”. En zo is het geschiedde en heb ik op een zondag ochtend zonder de intentie te hebben een horloge te kopen, een horloge mee naar huis genomen waarvan ik kang had gedacht dat ik het pas na mijn studie kon betalen.

Zo, nu kennen jullie het verhaal, nu nog de foto’s

7

42 likes

Heerlijk horloge! Veel plezier ermee!

Prachtig. Heb een zwak voor dit merk :wink:

Dankje!

1 like

Ja precies hetzelfde bij mij dus…

1 like

Zonder je topic te willen kapen, hier mijn FC. Ook hier gaf mijn vriendin destijds onverwachts ‘toestemming’ voor :smile:.
Dus, geniet ervan!

4 likes

Mijn beste,

Wat een beauty!!
Schoonheid ‘avant la lettre’!!
Ik wens je er dan ook een innemende tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Mooi stukje tekst @Tissot62 :+1:t3::smiley:

1 like

Een mooi kiekje ervaar ik jooit als een kaapje, leuk ding!

Dank voor de mooie woorden, en insgelijks: een goede nacht

1 like

Erg mooi! Geniet ervan. Leuk dat je hem zo snel al kan gaan dragen! :+1:

1 like

Altijd gevaarlijk, dat ene vitrinetje bekijken :grin:.
Gaaf hoor. Geniet van deze aanwinst.
Dan maar even wat vaker bij familie eten. :facepunch::wink:

1 like

Leuk verhaal hoe je deze vroeger in bezit hebt dan gepland en mooie aanwinst!
Veel plezier met de FC moonphase :ok_hand:

2 likes

Prachtig horloge! :ok_hand: Zou ik ook gekozen hebben.

Van harte en geniet ervan!:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Prachtige aanwinst, veel draagplezier :+1:

1 like

Wat een geluk, en een geweldig horloge! Veel plezier ermee!!

1 like

Prachtig

1 like

Wat een pareltje, Sjoerd! Veel draagplezier!

1 like

Dank iedereen!

1 like

Mooie, kan ook zo bij mij in de collectie want :first_quarter_moon: heb ik nog niet.

Op naar Roermond! :sunglasses: