NA: Frederique Constant Moneta

Prachtig horloge. Echte eye catcher. Mooi gebalanceerd :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ohhh yess please :partying_face::partying_face:

Gefeliciteerd :100:

1 like

Heel mooi hoor, staat je goed, zeker niet klein. De DJ 41 is gewoon vrij fors.

1 like

Die maat kan je perfect hebben :+1: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Na deze een keer gepast te hebben om mijn nieuwsgierigheid te bedrukken, blijft het in mijn hoofd zitten. Een subtiele, klassieke en prachtige dresser. Gefeliciteerd er mee!

1 like

Nu we enkele maanden verder zijn. Vroeg ik mij af hoe je de leesbaarheid vindt. En of je algemeen zou adviseren om voor deze kleur wijzerplaat of zwart te kiezen, voor dagelijks mee naar kantoor maar niet in pak baan. Kwam deze NA post tegen en ben meteen vandaag gaan kijken. Ze hadden echter de zilveren wijzerplaat versie niet. Bij de zwarte viel mij op dat de sunburst vrij subtiel is. Bij de andere modelen met zilvere wijzerplaat is het wat meer aanwezig. Maar ik kon nu niet goed zien hoe de leesbaarheid aanvoel na een tijdje te hebben gedragen.

Toevallig droeg ik dit horloge gisteren weer eens, dat was welgeteld de derde keer :sweat_smile:. Ik kreeg meteen weer complimenten. De leesbaarheid is gewoon goed. Het is natuurlijk een rustig horloge, zonder secondewijzer, datum, met weinig tekst. Nog niet één keer gestoord aan beperkte leesbaarheid.

2 likes

Gefeliciteerd!!! Is inderdaad wel even wennen lijkt mij