NA: Frederique Constant Slimline Moonphase (Vrouw haar grail watch)

Mijn vrouw is onlangs ook aangestoken met het horloge virus.
Al vanaf het begin had ze gelijk 1 grail watch.

De Frederique Constant Slimline Moonphase.

Een fraai klein horloge met saffierglas, mother of pearl dail en 8 echte diamantjes.

Het betreft een quartz.

Omdat ik zelf bij de orients zat te kijken op de website van seriouswatches.eu zag ik ook dat ze FC verkochten.
Ik spiekte even bij de dames en ja hoor… haar grail stond ertussen voor een significante lagere prijs als elders (bijna 50%!!).
Gelijk op de koop knop gedrukt en vandaag mogen ontvangen.

Helemaal nieuw in de stickers en inclusief de bekende stroopwafel :smiley:

Ze is in haar nopjes en ik daarom ook, we kijken samen veel youtube filmpjes over horloges en ze wordt niet gek van al mijn grails en info spamming over horloges… top toch!

hieronder een foto zojuist gemaakt.

41 likes

Mooie aankoop, congrats!

Top aankoop! En ik snap dat dit de grail voor uw vrouw is!

Mijn beste,

“Schoonheid” avant la lettre!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat mooi! Leuk in dit zo samen te doen!
Mijn vriendin gelukkig ook van de Chinese prut af. Ook een horloge met diamanten en erg blij, mooi toch dan kun je er samen van genieten:slight_smile:

Gefeliciteerd met je lief en met haar fraaie horloge. Fijne tijd samen.

Goed bezig @jurgen0411!

image

1 like

Gefeliciteerd, leuk dat je vrouw ook een ‘liefde’ voor horloges heeft.
Volgende horloge kan ze dan ook zelf voorstellen met haar eigen account. :slight_smile:

Mooi dat je samen van de hobby kan genieten! Staat heel mooi op een vrouwenpols :ok_hand:

een zeer terechte grail. Prachtig elegant horloge!

Leuk, mooi horloge ook zeg. Ik heb wel een zwak voor het merk, het lag altijd bij de Bijenkorf in de vitrines en had mijn aandacht :slight_smile:

Mooi sieraad :ok_hand:

Welkom bij de FC-club !!

Mooie keuze.

1 like