NA Frederique Constant

Mooie aanbieding bij Gassan. Ik was al even op zoek naar een moonphase. Zit heerlijk, erg blij mee :grinning:

78 likes

Prachtig horloge, gefeliciteerd en veel plezier met de maanstanden😀!

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi plaat heeft deze zeg! Gefeliciteerd en geniet ervan, staat je goed :star_struck:

1 like

Dankjewel! Moet nog wel even rustig uitzoeken hoe dat werkt, want de gebruiksaanwijzing die erbij zit is waardeloos :roll_eyes:. Zal wel ergens op internet staan.

1 like

Wauw mooie dial. Komt de maanfase tof op uit. Gefeliciteerd met je NA

Nice! Geniet ervan in goede gezondheid!

Mooie aanwinst :ok_hand: geniet er van

Top horloge gefeliciteerd

Nice!! Gefeliciteerd.

Erg mooi! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Gefeliciteerd met dit mooie horloge, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Mooi exemplaar hoor. Je zult er vast leuke complimenten over ontvangen. Geniet ervan!

Mooi subtiel horloge!

Heb een Oris met maanstand gehad, daar was ik soms behoorlijk druk mee😀, ik gebruikte verschillende apps met maanstanden, succes!

1 like

Veel plezier ermee, ziet er strak uit. En ja die maanstand, in het begin deed ik nog enige moeite maar tegenwoordig kom ik niet verder dan de tijd, en als ik zin heb de datum. De maanfunctie gebruik ik nog maar zelden, maar goed neemt niet weg dat dit een tof horloge is.

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier.

Dank voor alle reacties, leuk hoor. Hierbij nog twee plaatjes bij daglicht.

5 likes

Prachtige aanwinst! Geniet ervan :+1:

Dank je wel. En inmiddels door hoe de maanstand werkt (kroon tegengesteld aan datum draaien) en via deze site redelijk accuraat in te stellen: stardate.org/nightsky/moon

2 likes