Er is weer een nieuwe horloge in de eigenlijk al te grote collectie gekomen( of kan het niet genoeg zijn? ) ach ja ik probeer me altijd in te houden maar soms lukt dat en soms niet… En ik had een horloge verkocht dus dan mag er weer 1 bij ook toch?
Eigenlijk liep ik er met toeval tegen aan en voor die prijs moest ik het proberen… Hij komt dan ook uit China… Toch wel eerst even wat research gedaan… Want ik koop altijd wel wat ik mooi vind maar moet wel enigszins kwaliteit zijn… Maar dat zit bij deze Beuker zeker wel goed… En dat voor 130 euro! (Ondertussen al 200+) Met japans nh35 uurwerk en saffier glas ( alleen voorkant) achterkant is gewoon mineraal glas maar vind ik minder belangrijk…
Het gaat om de WM206
Indrukwekkende kwaliteit voor de prijs met een super mooie bezel en een wijzerplaat met reliëf een zogeheten 3D olie gedrukte wijzerplaat? Ik had er nog niet van gehoord maar het is zeker mooi
Op de fotos een goede indruk van het horloge maar op filmpjes op youtube kan je hem beter bekijken en komt het beter tot zijn recht