NA: From Russia with Love

Ik maak niet zo vaak een NA topic aan, maar deze wilde ik toch even delen.

Met regelmaat spreek ik af met een groepje HF leden waar we onder genot van een biertje en een hapje lekker keuvelen over horloges en meer. Uiteraard neemt iedereen wat mee van de collectie, en juist dat meenemen was tot heden altijd een dingetje voor me. Je horloges mee in een washandje of beide armen vol hangen is ook zoiets. Daarnaast wilde ik ook voor de komende vakantie graag wat meer horloges meenemen, dus opzoek naar een betaalbare watch roll van enige kwaliteit.

Via wat tips terechtgekomen op het Etsy platform waar een ruime keus is van aanbieders. Uiteindelijk heb ik bij de Rus MrHaidukoff een bestelling geplaatst. Vandaag is de roll afgeleverd en ik moet zeggen dat de kwaliteit echt erg mooi is! Je kunt kleur en aantal vakken allemaal naar wens aangeven.

Erg blij dus, zie hier het resultaat:

28 likes

Die meneer Haidukoff maakt wel meer mooie dingetjes.

Leuk!

Yep, die Horween straps zijn ook prachtig. Ik denk dat ik nog wat meer bestel :slight_smile:

Zoals ik op de app al zei; megagaaf! Ik ga er ook eentje bestellen daar!

Juist omdat

echt een ramp was de vorige keer :smile:

2 likes

in de bookmarks erbij :smiley:

1 like

Nice! Mogelijk bestel ik deze ook op den duur voor mezelf en één als cadeautje voor mijn watch-loving oom. :slight_smile:

Mijn beste,

Ziet er prima uit zeg!!
Ruime opbergvakken ook.
Geniet ervan!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Jazeker! Een Seiko Turtle past er in!

2 likes

Nu nog wat Russische horloges erin…:wink:

Netjes! Ik heb wel vaker naar een goede watchroll gezocht en ga die knoop nu ook maar eens doorhakken denk ik.

Edit: en goed te betalen ook zie ik nu. Ik ben om. :+1:

1 like

Mooie watchroll, vakwerk zo te zien.

1 like

Benieuwd wat je er van vindt Wouter! Heb ook gekeken bij de shops van de wat grotere WatchBlogs en dan kan je al gauw er 100 euro bij optellen …

1 like

Cool!
Enne mooi bandje heb je om die Speedy! :blush:

Dankje! Is deze. :wink:

Ik ook :upside_down_face:

Ik laat het je nog wel even weten als hij er is.

2 likes

Mooi hoor. Die beste man vraagt zich af waar nu ineens al die Nederlandse orders vandaan komen :wink:

2 likes

Ah… Iemand zei Horween. Dank voor de link!

1 like

Wow dat ziet er goed uit! Deze man maakt inderdaad erg mooie producten zo te zien. Komen er nog invoerkosten bij trouwens?

Ik had geen extra kosten. Formeel zou het wel kunnen gebeuren bedenk ik me als je iets uit Rusland haalt.

1 like

Al zou je ze wel hebben, het is geen dure watchroll! Dat valt me reuze mee.

Alleen ben ik er geen één nodig, mijn Pelicase voldoet, ook voor onderweg. :sunglasses:

2 likes