NA: Frosted Tuna

Mijn eerste 2021 aanwinst. ik had inmiddels 13 Seikos, waarom ook niet. Maar mijn doos heeft maar 12 plekken. dus eerst maar eens wat verkocht. 3 zijn er gegaan, en 1 is er gekomen. De "frosted Tuna" word niet in Europa verkocht, alleen in Japan. En er is er 1 hier op het forum met deze. Die heb ik benaderd, voor een overname, maar uiteindelijk toch maar voor een nieuwe gegaan. Vandaag stond de Fedex voor de deur, met een pakketje. 3 dagen van Japan naar hier. kan Post.nl nog wat van leren. Uiteraard gelijk uitgepakt, fotos gemaakt, en de bracelet op maat gemaakt. dat gaat steeds vlotter, ondanks de pin en collar.
de doos is weer bijna vol… :crazy_face:

66 likes

Gaaf ding hoor! Geniet ervan.

2 likes

Sweet :cold_face::star_struck:! Waar heb je hem besteld?

2 likes

Vette wijzerplaat!

2 likes

Wilde wijzerplaat. Een zwarte Isofrane of Obris Morgan (isofrane imitatie) rubberen band zou hier goed op staan denk ik.

3 likes

Ik zou hem ook op een stoere zwarte rubberen band zetten, horloge en vooral de wijzerplaat gaat nog beter tot zijn recht komen.

3 likes

Ik heb hem meteen ook maar even gepakt! (Moet nog even op tijd worden gezet🙈)

Gefeliciteerd met de aanwinst, achteraf blij dat je voor de nieuwe bent gegaan! Zeker voor de zomer is ie toch wel erg gaaf!

5 likes

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst en veel draagplezier gewenst :sunglasses:

2 likes

Prachtig Tonnie, geniet ervan.

2 likes

Wellicht is een tweede horlogedoos een idee? Koop er dan meteen eentje waar er nog meer in kunnen, dan kan je weer een half jaartje vooruit. :sunglasses:

Mooie en bijzondere aanwinst! Veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Mooie wijzerplaat! Staat je goed.

2 likes

Nice, veel draagplezier.

2 likes

Gefeliciteerd!
Mooie wijzerplaat

2 likes

Via Chrono in Japan.

2 likes

Jezus gaaf ding man, veel draag plezier