NA: Fumé Emaille: Anordain Model 1

Ik vind dit heel erg mooi zeg!

1 like

Prachtig horloge hoor, geniet er van :+1:

1 like

Wat maak je mij hiermee blij😊 schitterend horloge en mooie techniek gebruikt. Dankjewel en geniet ervan👍🏻 (en schroom niet om af en toe nog een foto en ervaring te plaatsen!)

1 like

Sorry, maar ik zag het simpelweg niet… tot je de wrist shot in de zon deelde :star_struck:. Bijzonder fraai, enjoy!

1 like

Heel erg mooi! Proficiat en veel plezier ermee!

1 like

:joy: :joy: :joy:

Enne, prachtig horloge :ok_hand:

2 likes

Prachtig! Ik hoop stiekem dat ze niet in de buurt te bekijken zijn, want ik ben een beetje bang voor de gevolgen. Die wijzerplaat is echt prachtig, zeker in combinatie met die wijzers.

3 likes

Ik lees deze NA met open mond… wat een prachtig horloge is dit. Hij slaat in als een :bomb: bom…
Gefeliciteerd!

1 like

Volgens mij niet. Er zijn een paar handelaren, maar niet in de buurt:

Je bent hier van harte welkom om te passen, maar dat is slechts 1 model, en waarschijnlijk niet in de buurt (Duitsland, uurtje van de grens). Maar als je interesse hebt, stuur een PB.

1 like

Mooi hoor, méér micro’s!!!

1 like

Wow! Erg mooi horloge hoor :+1:

1 like

Mooie klassieke uitstraling met die wijzerplaat!

1 like

Mooie horloges maken ze bij Anordain.
Jammer van de kleine maat, maar dan kijk ik wel naar foto’s van anderen.

2 likes

Uit ervaring weet ik ondertussen dat eigenlijk alles kleiner dan 40 mm vrij snel weer weg gaat omdat ik het te klein ga vinden.
Maar ze maken wel schitterende wijzerplaten.
Vooral model 2 vind ik mooi. Wat ook scheelt is dat ze allemaal uitverkocht zijn.

Maar een paarse…Ik heb nog nooit een paars horloge gehad.

1 like

Voordeel is wel weer dat je een Moser Pioneer kunt dragen. Dat zit er bij mij helaas niet in :pensive:

1 like

De maat is vooral een persoonlijke voorkeur natuurlijk, en Moser maakt inderdaad vrij forse horloges.

Ik denk dat zo’n emaille wijzerplaat van Anordain er ook best goed op zou staan.
En je hebt een horloge waar je niet snel een tweede van tegen zal komen, da’s ook altijd mooi.
Als ik de kans heb om wat modellen van Anordain in het echt te zien, zal ik dat zeker niet nalaten.

1 like

Heel mooi en uniek! Viel me gisteren ook al op in een andere topic. Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand: :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Ik heb vorig jaar de hele website doorgelezen en al verschillende keren met m’n muis boven de buy now knop gezweefd. Ze maken zulke mooie horloges met zoveel liefde en vakmanschap. Maar de onzekerheid over de extra kosten en chaos tijdens de Brexit heeft me toen tegengehouden. Als ik het nu zie krijg ik er weer zin in, maar ben nu eigenlijk op zoek naar een meer fieldwatch achtig horloge.

Veel plezier ermee, prachtige aanwinst!

1 like

Ik heb uiteindelijk 106€ extra moeten aftikken. En het duurde een week of twee voor het horloge op de spreekwoordelijke mat lag. Dat was vanwege vertraging door de douane.
Maar tussen bestellen en versturen zat al drie maanden (ze hebben het druk bij Anordain, was netjes vermeld op de website), dus die twee weekjes heb ik niet als heel vervelend ervaren.

1 like