NA: Funder Måne

Zo, even zitten voor een NA topic over de Funder Måne. Een jaar geleden kwam ik deze ergens op het web tegen, geen idee meer hoe ik erbij kwam. Ik werd gelijk gegrepen door het ontwerp en de beschikbare kleurstellingen. jawel Rolex, veel eerder dan jullie :crazy_face:
Deense ontwerper met dito strakke lijnen. Mooi pasvorm weet ik inmiddels en de specs zijn best ok:

  1. Automaat
  2. Sellita SW288-1
  3. 41 uur gang reserve
  4. 26 juwelen
  5. 28800 bph
  6. Kast grade 5 titanium
  7. Uurwerkkast 316L
  8. 100m waterdicht
  9. Schroefkroon

Leuke “functie”: de uurwerkkast kan uit de behuizing om te wisselen van kleurstelling.


Foto’s van Funder en Watchangels.

Nu mijn eigen foto’s:

20 likes

leuk ding , handig die maan stand, weet nog niet waarvoor het dient, maar vast erg nuttig :crazy_face:

1 like

Tja net zo nuttig als horloges toch :face_with_hand_over_mouth: :wink:

ja . exact, je kan ongeveer bepalen hoe laat het is afhankelijk van de tijdzone, zomertijd, zonnestand, en geografische positie op de aardbol. allemaal zo samen maakt ,ongeveer de tijd bepalen

dus, een 5€ quartz horloge of een van tourbillion van 3miljoen€ , ach maakt niet uit.

1 like

Dank beiden! [quote=“Rex1, post:5, topic:409061”]
Weer eens wat anders
[/quote]

Dat is dus ook mijn idee :crazy_face: :smiley:

Proficiat!

1 like

Dank :+1:t2:

Mooi horloge, het zou niet verkeerd zijn als ze de kroon ook in dezelfde kleur titanium zouden uitvoeren. Tof ding, veel plezier ervan!

Mooie NA. Gefeliciteerd!

Dank! Ik snap wat je zegt en ben het deels met je eens. Aan de andere kant: het pas wel weer bij de zilverkleurige wijzerplaat elementen :face_with_monocle:
Je kan niet alles hebben, of je moet je eigen horloge gaan ontwerpen natuurlijk.

Dank :blush:

1 like

Helemaal waar. Het is wel in balans zo.

1 like

Proficiat , niet alledaags maar wel mooi

1 like

Thnx!

Gaaf horloge. Leuke specs. Mooie foto’s by the way. Gefeliciteerd met deze bijzondere NA

1 like

Dank, foto’s kunnen echt wel beter, niet allemaal even scherp, teveel reflectie en net even iets te snel genomen :crazy_face:
Evengoed: leuk dat je de foto’s waardeert :+1:t2:

1 like