NA: G-Shock DW-5600MNC-7A8ER…

…met FIDLOCK.

Wa hedde nou wir zouden ze hier in Brabant zeggen :joy:

“Technicaly speaking” (ja we spreken ook over de echte grens hier) is het niet mijn NA, maar die van mijn vriendin.

Deze keer geen duur buitenaards model, derde Daytona maar een kekke G-Shock :sunglasses: ter presentatie aan jullie mede lotgenoten.

Zelf vond ik dit model, qua kleurstelling, al mooi sinds hij uitkwam. Wel eens in het echt gezien, maar nooit de knoop doorgehakt om hem aan te schaffen. Dit om de eenvoudige reden dat ik al zoveel gesnackt heb m.b.t. horloges en al zoveel heb wat het meest van de tijd opgeborgen ligt. Maar telkens als ik hem online voorbij zag komen dacht ik :sunglasses:

Nu kwamen we vandaag samenlangs de lokale G-Shock dealer… en viel mijn vriendin haar oog ook op de in het onderwerp genoemde G! Even bepotelt, mooi kleurtje Mar. Eens. Rondje stad afgemaakt, even koffie, pannen gekocht en daarna terug om de jonge verkoper de hand te schudden!

Was trouwens wel ontzettend leuk… de bewuste jongen die een bijbaantje had aldaar zag op een afstandje dat ik een Blancpain om had, en tevens herkende hij de Breitling van mijn vriendin! Die scoorde verkoop credits :sunglasses:

Met deze nazomerse aankoop zijn er twee mensen blij in het Brabantse.

G-Shockjes zijn gewoon super leuk en verzamelwaardig :nerd_face:

Ik heb uiteraard wat mooie foto’s gemaakt…

En nog een paar wrist-shots op mijn eigen pols…

Overigens is het een soort elastieken bandje waardoor het erg comfortabel draagt. In de FIDLOCK sluiting zit tevens een magneetje om dat ding op zijn plek te houden.

26 likes

Nice, congrats Marco!
Stoere NA en zoals altijd mooie foto’s :+1:

1 like

Ja shit, nu ben ik weer onrustig :crazy_face:

1 like

Gaaf ding Marco , lekker die gele accenten :ok_hand:t2:

1 like

Mijn beste,

Een formidabele G-Shock!!
Ziet er mannifiek uit,
bandje vind ik ook zeer geslaagd!!

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Lekker horloge, goeie kleurtjes ook :raised_hands:t2: Veel plezier ervan !

1 like

Leuke G-Shock! :smiley::+1:

1 like

Altijd tof een G.

Geniet ervan!

1 like

Leuke G-Shock! Erg originele combinatie.

1 like

Gefeliciteerd Marco.
Volgens mij moet je wel heel veel houden van je vriendin.
Als je zoiets moois koopt voor haar.
Past goed bij jou collectie.
Veel draag plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Gister in een andere kleurstelling binnengekregen. Bandje zit echt super comfortabel.

2 likes

Leuk!

Stoere aanwinst :facepunch:t2: die kan je ook makkelijk van je vriendin lenen, staat jou ook goed.

Vet, gefeliciteerd!