Beste forumgebruikers,
Sommige hebben wellicht mijn G-Shock Frogman Antarctic Limited Edition al voorbij zien komen in het wat dragen we topic of G-Shock Only topic😃
Na nog geen maand geleden een splinternieuwe Seiko Prospex Padi SPB071J1 te hebben aangeschaft hier alweer mijn 2e nieuwe aanwinst
. De bedoeling was om een Citizen JP2000 aan te schaffen maar dat liep even anders toen ik op een avond aan het surfen was, zag ik tot mijn verbazing dat er op marktplaats een G-Shock Frogman Antarctic LE te koop stond? Zie ik dat nou goed
) Ja dat zag ik goed…Gelijk contact gezocht, werd mij verteld dat de verkoper het horloge besteld had vanuit Japan, nadat het horloge binnen kwam was het horloge toch veelste groot voor hem, beste man heeft het horloge maar 1x gedragen, meteen heeft hij het horloge in de box gedaan en niet meer na omgekeken, sinds afgelopen mei 2021 weer uit de box gehaald en op marktplaats gezet. Meteen contact gezocht en 2 dagen later kon ik het bemachtigen bij hem thuis. Werd heel gastvrij ontvangen en de koffie stond al klaar
Wat een schitterend exemplaar is dit van G-SHOCK!! Had nog nooit een Frogman gehad dus dit is de eerste keer en naar mijn idee ook de allermooiste G-SHOCK wat er bestaat, die verschillende kleuren maken hem gewoon heel speciaal
éénmaal om de pols is het echt een beest!
Dit horloge is gebruikt voor de 59e Antarctische onderzoekseenheid om ecosystemen van meren te bestuderen en is nu een trots symbool van hoe meesterlijk en behendig een G-SHOCK kan zijn. Een ontwerp geïnspireerd op de ROV (Remote Operated Vehicle)-kleurencombinatie van rood, oranje, zwart en blauw.
Dit horloge heeft ook een gestencilde Antarctische kaart op de achterkant van de kast, band en EL-achtergrondverlichting(Super mooi)
De unieke functies van de GWF-D1000ARR zorgen voor een optimale werking in de meest veeleisende omgevingen en zijn bestand tegen de extreme kou op Antarctica
In de duikmodus werkt zelfs het kompas dat is echt super
Hoop dat jullie weer iets wijzer zijn geworden aangezien ik (waarschijnlijk) de 1e ben met dit model in Nederland en ook op HF🙏
Ik ga heerlijk genieten van deze schoonheid! Die kleurencombinatie is werkelijk fantastisch
Specs:
• Tough Solar
• Divemode/dieptemeter/alarm bij te snel op
stijgen/max diepte/logboek voor 20 duiken
alarm/duiktijd/watertemperatuur
• Maanfase/getijden
• kompas/druksensor
• Alarm 5 stuks
• Stopwatchfunctie
• Timer/wereldtijd( 48 tijdzones)
• EL backlight met achtergrond verlicht van de
kaart van Antarctica.
• Multiband 6(gesynchroniseerd met atoomklok)
• Triplesensor
• Saffierglas
• ISO gecertificeerde diver
Wens iedereen een fijn weekend toe en geniet van de foto’s. Heb geprobeerd zo goed mogelijk het horloge erop te krijgen en na mijn idee is het goed gelukt. Enjoy😎
Nu komen er wat foto’s dat de G-Shock Frogman heerlijk in het zonnetje ligt te shinen
Schitterende tekst erin gemaakt samen met de map van Antarctica

Na nu 2 dagen gedragen te hebben ben ik enorm onder de indruk van de kwaliteit van deze G-SHOCK, gevoel/betrouwbaarheid/uitstraling/ I LOVE IT!!
Wat een ding hè?