NA G-Shock GBD-200-2ER

Beste mensen,

Hoe lang kun je dubben over een plastic horloge…? Nou in mijn geval best lang. Die Rolex was binnen drie dagen gekocht, deze prachtige Casio G-Shock GBD-200 heb ik ruim een half jaar over liggen dubben. Waarom? Geen idee, als ik dan plastic toevoeg aan mijn collectie, moet het wel mooi plastic zijn? Zoiets denk ik.

Ik vind een good old Square prachtig maar ga ontzettend slecht op dat retro LCD display (inclusief reverse LCD). Nu heeft Casio het MIP display omarmt in diverse modellen, takketering wat prachtig! Gelukkig is er ook een MIP display gezet in twee Square-isch modellen; de GBD-200 en de H5600.

Nog heel even heb ik met een schuin oog gekeken naar een Garmin smart-ding-met-MIP display, maar neh, dat is echt niks voor mij. Dit is een simpel horloge, lijkt op een Square, fantastisch display, modern-retro met geschiedenis, 200m waterdicht, onverwoestbaar waar je ook je stappen mee kunt tellen en iets verbinden met je telefoon. Die laatste twee functies interesseren me himmal niks, ik vind het gewoon een prachtig uitziend horloge:

De reviews van The Mad watch collector kunnen me wel bekoren, zie hieronder zijn mening over de GBD200.

De G-Shock DW-H5600-1 is ook lang overwogen, echter tjah, als ik al die functies wil koop ik wel een Apple watch of die Garmin. Het ultieme zou voor mij een Square met MIP en tough solar zijn. Maar jah, die zijn er (nog) niet.

Die Britse gekke horloge verzamelaar heeft de DW-H5600 aan de tand gevoeld:

35 likes

Veel draagplezier met deze plastic aanwinst!!

1 like

:+1:t2:

1 like

Plastic fantastic! Veel plezier met de aanwinst.

1 like

Mooie aankoop !!!

1 like

Veel plezier dermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze stoere aanwinst :+1:

1 like

Mijn beste,

Wat een mooie G-Shock!!
Een robuuste alleskunner!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, 30j geleden had ik een Casio rond model
je doet me weer zin krijgen :slightly_smiling_face: :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Met G-SHOCK kun je niet fout gaan. Heb er zelf 4😅

1 like

Gefeliciteerd met deze fijne G-Shock! :+1:

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Deze is leuk! :hugs::pray:
Geniet ervan.

1 like

Van harte met dit gooi en smijt werk !!!

1 like

Schokkend goed!
Geniet ervan!

1 like

Nice. Blijft leuk, zo’n G-Shock :ok_hand:

1 like

Strak! Veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Goede keuze!
Ik snap jou omtrent minder goed afleesbare lcd’s van de niet-mips!
Hij is ook vet mooi die mip.
Deze vind ik ook leuk

1 like

Knallen met dat ding. Enjoy!

1 like