NA: G-Shock GBD-200sm-1a5er

Lekker op vakantie in Luxemburg met de kinderen. Natuurlijk af en toe even horloges kijken en zo valt mijn oog op deze G-Shock. Nu heb ik al een GW-5610 en een Casioak, maar beide draag ik niet omdat ze brak afleesbaar zijn. Maar zo niet deze GBD.

Wat een relaxt scherm is dit zeg. En met stappenteller, kekke kleurtjes en bluetooth is dit voor mij misschien wel de enige G-Shock voor me…

/Mij is grote blij

25 likes

Proficiat

Gefeliciteerd met je NA. Fijne vakantie

Ik overweeg ook een GBD200, puur voor sport/wandel activiteiten en misschien af en toe dagelijks, maar ik hoor steeds meer horrorverhalen over de problemen met verbinden met app. Dan wel verbonden blijven.
Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen m.b.t. bluetooth connectie met app en verbonden blijven met gps van je telefoon?

:love_you_gesture: gefeliciteerd

Ik moet 's ochtends weer opnieuw connecten, maar mijn internet is dramatisch hier. Ik vermoed dat dat het probleem is. Hij synct daarna wel gewoon alles.

Mooi horloge! Ik ben ook in Luxemburg op vakantie - waar heb je deze gevonden?

In het Knauf winkelcentrum als je van Bastenaken richting Esch sur Sure rijdt. Zit ook een Aldi en een Lidl. Maar in het linker stuk (vanuit Luxemburg gezien) zit een klein horloge winkeltje met Fossil, Diesel enzo. En dus ook wat G-Shocks. Niet specifiek op zoek geweest en gewoon list betaald. Dus willekeurig waar je gaat te koop voor waarschijnlijk dezelfde prijs.