NA: G Shock gm-s2100 3aer. Dames G shock of niet?

Ik heb nog nooit een G Shock gehad. Te groot, te plastic etc. Hoewel ik een Mudmaster best wel stoer vind haak ik af als ik zie hoe enorm ze zijn. Conclusie: niks voor mij. Totdat ik op dit " damesmodel’ stuitte: gm-s2100 3aer. Slechts 40.5mm Dat is gewoon een normaal horloge! De groene kleur en de metalen Casioak kast maken het geheel fraai af. Voor een krappe 90 euro hoor ik nu ook ( een beetje) bij de G shock club. Voor het geld vind ik het allemaal fraai en robuust afgewerkt. Beetje gedoe om in te stellen maar ik heb het nu allemaal door qua functies. De sunburst is heel fraai en de band valt ook niet tegen. Ik ben er blij mee.

38 likes

Wat een onzin. Bij dit soort formaten bestaat er imo niet zoiets als dames of herenhorloges.
Als jij er blij mee bent is dit de G shock voor jou.
Gefeliciteerd en heel veel plezier ervan.

7 likes

Hier is niks mis mee hoor :ok_hand:
Ik vind hem zeker niet verwijfd ogen

3 likes

Daar gaat het om

3 likes

Niks ’ dames G-shock ’ gewoon een gaaf ding :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

3 likes

Als dame vind ik dat vrij groot, dus wat mij betreft geen specifiek damesmodel :sweat_smile:. Mooie G-shock, geniet ervan!

2 likes

Gefeliciteerd met je NA. Staat je goed :+1:t2:

1 like

Gave Casio en staat qua formaat goed op jouw pols.

1 like

Mooie aanwinst. Geniet ervan.

1 like

Prima horloge, past perfect!!

Dames / heren…. Is tegenwoordig niet meer duidelijk te zien! Ik vind het prima!

Zal iedereen dragen wat hij/zij wil!

Hoofdzaak jij bent et blij mee!

Enjoy😊

2 likes

Mooie Casio.

1 like

Had Unisex gezegd :rofl:

1 like

:ok_hand:t2:
Dit is volgens mij het belangrijkste!!!
Edit: hij is nog mooi ook, zeker de sunburst!

Veel draagplezier!

1 like

Ik vind die hele onderverdeling in dames- en herenhorloges zo raar… Draag gewoon wat je tof vindt :sunglasses:

(Als het gaat om dameshorloges vind ik het vreemdste nog dat dat dan schijnbaar roze horloges met hartjes en bloemetjes zijn en dat horlogefabrikanten dan denken dat dat is wat dames willen.)

2 likes

Gewoon een stoer horloge in een perfect formaat. :sunglasses:

2 likes

Je mag me ook wel zeggen waar je deze voor 90 euro hebt kunnen vinden :wink:

1 like

Was bij Zalando maar is nu weer duurder helaas😢

1 like

weet iemand waar ik voor de zwarte versie GM-S2100 een ander bandje kan vinden? Ik vind de grijze die er bij zit icm het zwart minder mooi

of ruilen tegen een groene versie?

Denk dat deze wel past. Horlogeband G-Shock GM-S2100CH-1A - Horlogeband.com