NA: G-Shock GMW-B5000 TVA

Hoi hoi lotgenoten :wave:t3:

Sinds een aantal weken stond ik op de lijst voor een G-Shock… inderdaad een G-Shock; de Oosterse Rolex lijkt het wel met sommige modellen / uitvoeringen :joy:

Maar begin deze week was het dan zover :telephone_receiver: dat hij er was… wie is hij… de nieuwe GMW-B5000 TVA. Waarbij de GMW staat voor G-Shock Metal Watch als ik me niet vergis… B5000 iets met het square model denk ik… en TVA voor Titanium Virtual Armor.

Polscontrole :point_down:t3:

Toen ik hem voorbij zag komen was ik “verkocht” Hier in huize Mar zijn al meerdere square modellen aanwezig die hoofdzakelijk door VrouwtjeMar gedragen worden. Nieuw kleurtje uit; wil ze hebben :sunglasses:

Daarnaast heb ik altijd al een zwak gehad voor G-Shock in zijn algemeenheid. Gewoon gave dingen voor een prima prijs.

De prijs van deze titanium is wel een dingetje. €1640,00 Ik heb ook de GW M5610 waar ik bij Bol net geen € 80,00 voor betaald heb. Kan en doet hetzelfde :grimacing: Maar goed… looks, limited en horlogewappie in hart en nieren deed mij zonder blikken of blozen dit horloge afrekenen. Geen spijt van. Wat een gaaf gaaf ding gewoon. Coolness all the way :sunglasses:

Zie zelf… foto’s vers van de pers :point_down:t3:

Goed en mooi weekend wens ik jullie :ok_hand:t3:

66 likes

Lekker hoor. Veel draagplezier.
Over getwijfeld… de zilveren versie gehad.

1 like

Congrats, veel draagplezier.

1 like

Wat een apparaat! Vet hoor, veel plezier er van.

1 like

Vet hoor, erg gaaf. :muscle:

1 like

Heel dik en echt mooie foto’s! Geniet ervan.

1 like

Wat een gaaf ding zeg :muscle:t2: gefeliciteerd!

1 like

Supergaaf horloge.

Geniet ervan!

1 like

Heel vet, maar wel een erg kostbaar titanium jasje :wink:

1 like

Mooi ding man. Beetje duur maarja… als je het geld hebt, waarom niet :slight_smile: geniet ervan!

1 like

Tof ding man. Je bent wel de stickers van de band vergeten te halen. De gebruiksaanwijzing staat er nog op :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Veel plezier ermee :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heel tof horloge en ik maar twijfelen. :thinking: Eigenlijk was ik best gelukkig met die situatie hoor, het scheelt er immers weer eentje. :sweat_smile: Maar goed, hartelijk dank voor dit draadje met schitterende detail foto’s! :ok_hand:

Nou wil ik hem ook… :see_no_evil:

1 like

Een Titanium Gshock is wel wat hoor, maar die prijs…pfff.
Mooi ding in ieder geval. veel plezier ermee!

1 like

Coole klatsert man!
Het kost wat, maar daar betaal je ook voor…
Ofzo

2 likes

Stoer horloge!! Vind ik gaaf…titanium zou ik ook wel willen… alleen 1600 voor een G-Shock is me toch wat te gortig…

Maar ik wens JOU veel plezier ermee!

1 like

Niet te vergelijken met de 5610 hoor! Echt een ander verhaal en veel mooier :heart_eyes:

1 like

Prachtige foto’s en wat een vette unit is dit zeg! Wel erg aan de prijs maar ziet er echt heel goed uit. Veel plezier ervan!! :star_struck:

1 like

man man man :grinning:

1 like

Erg mooi :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::+1:

1 like