NA: G-Shock GMW-B5000D-1C 🚨 (De O.G. in staal)

Ergens vorig jaar heb ik een dure fout gemaakt door weer G-Shock aan mijn collectie toe te voegen. Een knalgele Casioak, gewoon voor de lol en vanwege de prijs.

Nu een jaar later heb ik weer een doos vol met G-Shocks. Ik was er net een jaar vanaf maar helaas, we zijn weer terug bij af…:joy: Een Casioak, een GW-5000HS, de DW-5000R, en nu dus mijn eerste volledig stalen G-Shock de GMW-B5000D-1C!

En wow wat zijn die stalen Square’s mooi zeg! De afwerking is voor het geld bijzonder goed, en ondanks het redelijke gewicht en formaat is het een super comfortable horloge!

Deze Square heeft zoals je ziet heel wat kenmerken van de originele G-Shock en de recente reissue met zijn kleuren en het bakstenen patroon. Sterker nog, hij is zelfs in dezelfde fabriek gemaakt;)

Echt super blij met deze aanwinst! Kan hem aan iedereen aanbevelen, maar in het bijzonder aan degene die graag een G-Shock wil maar geen plastic/hars horloge wil dragen.

En uh, nu je hier toch bent gekomen, hier is mijn huidige G-Shock collectie👇🏻

• De GW-5000HS

• De DW-5000R

• En de Casioak GA-B2100 (Deze ga ik denk ik weggeven aan een bekende)

Fijn weekend allen!:raising_hand_man:

37 likes

Mooi ding

1 like

en die mag er best wezen, :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Veel draagplezier met deze alleskunner.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Thanks Davy!

Dankjewel Jacobus!:facepunch:t2:

1 like

Knap ding !! Geniet ervan :raised_hands:t2:

Toppertje!

Hij is echt waanzinnig :muscle:t2: gefeliciteerd!

Van harte en heel herkenbaar … door de jaren zijn er bij mij zat g-shocks gegaan en op de een of andere manier komen ze ook weer terug in de collectie :grin::+1::+1:

Topper!

Ook hier, congratz met deze knaller!

Gefeliciteerd :+1:t2::smiley: …Ik heb deze vorige week ofzo ook binnen gekregen en maar even gedragen vanwege andere NA’s maar ik ben een stalen(of titanium) fan en deze draagt inderdaad zeer comfortabel :ok_hand:t2::blush:

Veel draagplezier met deze blinkende klatser :+1:t2::smiley:

Gefeliciteerd

Nice! Up next : Casio Royale :blush:

Heel tof!
Mooie NA!
Geniet ervan!