NA G-shock GST-B300SD-1aer

Vaak zag ik in topics een G-shock voorbij komen, totaal mijn smaak niet dacht ik altijd.
Totdat ik deze in de etalage zag liggen en zoals jullie vaak ook wel zullen hebben is er ineens een klik met een horloge. Dat overkwam mij dus ook met deze G-shock, lekker veel staal en ook een leuk maatje :wink:. Verder draagt ie gewoon lekker, sommigen zullen deze wel te groot en te dik vinden, ik kan dat wel hebben om mijn pols. In mijn vorige NA vond iemand 47mm wel heel erg groot, nou deze is nog ietsje groter :wink:.
Zitten veel mogelijkheden op (die ik niet gebruik :grin:) maar deze pakte mij gewoon qua looks. Dus ik is blij met deze G-shock :smiley:.

Ik heb zo het idee dat deze wel tegen een stootje kan :wink:
Degene die mijn collectie kennen zullen wel denken, past die wel in je collectie, Ja dus weer eens wat anders… Na deze NA zullen er dit jaar nog 2 NA’s volgen en dan is het voorlopig wel even genoeg (hoop ik) :rofl:

Nu nog even een paar specs, ga niet alles opnoemen zoek de rest maar op :smiley:

dial: grijs/zwart
kast: 51mm RVS met carbon Core Guard-onstrutie
dikte: 15,3mm
glas: mineraal
Band: massief RVS met vouwsluiting
gewicht: 185 gram
werk op zonne-energie dus geen batterijwissel
20 ATM
persoonlijk vind ik deze een nette afwerking hebben
39 tijdzones en 5 alarmen enz.
Bluetooth gekoppeld met je telefoon

Genoeg zo, nu wat (teveel) foto’s :wink:

Dus vanaf nu behoor ik ook tot de G-shock familie :grin:

25 likes

Kanonne wat een knaller! Heel veel draagplezier gewenst met en van deze blinkende NA

1 like

Nothing beats a G :facepunch:t3: Van Harte! Maar vraagje… is dit een nieuwe? Die band heeft een flinke beuk gehad al :rofl:

1 like

Mooi hoor !

Zolang ik niet naar links ga overhellen vanwege mijn horloge, vind ik het wel meevallen :slight_smile:

Nee joh, is al zeker 12 dagen oud dus vanaf nu 2e hands :rofl:

1 like

Gefeliciteerd met je NA Fred. Deze zag ik niet aankomen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Veel plezier met je G-shock

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

Goed gebruikt al! Maar daar is het een G-Shock voor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd! Flinke jongen is het. Kun je ferust gebruiken als je bomen gaat omhakken in je tuin of als je gaat schaatsen. Een glas wijn oppakken gaat natuurlijk ook goed.

Even getest of hij van 3 hoog vallen nog blijft lopen, test doorstaan :wink:. Ben ik slordig he, niet met al mijn horloges hoor maar deze mag lekker afgeragd worden :wink:

1 like

Wat een lekkere dikkerd, veel plezier ermee, mishandel em goed :+1:

Mooi hoor ! Gefeliciteerd!

Vette G-shock Ferry :muscle:t2: gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier.

1 like

Leuk, gefeliciteerd

1 like