NA: G-Shock GW-M5610-1ER

Ik bedacht mij eergisteren dat ik mijn ´collectie´ uit wilde breiden met een toolwatch die goed tegen een stootje kan. eentje waarvan ik geen traantje weg zou moeten pinken als ik weer eens een kras o.i.d. zou maken op de kast.

Impulsief dat ik ben heb ik een uur nadat de eerste gedachte door mijn hoofd spookte wat research gedaan en een bestelling geplaatst. Het is dit model geworden omdat hij tegen een stootje kan, solar powered is en veel tools heeft (die ik wss alleen ga gebruiken om een eitje te koken, maar toch leuk om te hebben…) Het feit dat het geen rib uit mijn lijf heeft gekost was ook wel fijne bijkomstigheid.

Ik ben zeker niet van plan om hier voorzichtig mee te doen :slight_smile:, daar heb ik m’n andere horloges voor.

Nog even wat foto’s om dit NA topic compleet te maken :smiley:

35 likes

Altijd goed :+1:

1 like

Mooi robuust ding :+1:t2:

1 like

Ziet er leuk uit en prettig om te dragen.

1 like

Die hoort eigenlijk in iedere collectie thuis vanwege de redenen die je noemde. Ik heb hem in een stalen jasje gezet. Heerlijke klok ook om je automaten te ijken.

4 likes

deze ziet er ook heel goed uit!

Haha ja, dat is bij mij ook zijn hoofdtaak!

1 like

Topding. Ik kan ook de casio combi bracelet er bij aanbevelen!

Sorry geen andere foto bij de hand.

Ik gebruik hem ook om mijn andere horloges gelijk te zetten.

Is dat een stalen band?

Half. combi bracelet.

1 like

Super leuk horloge :smiley: Ik aas er ook nog op via Bol.com… zou moeten lukken daar voor minder dan tachtig euro… anders doe ik het niet :sweat_smile:

2 likes

Ook perfect om je andere horloges mee op tijd te zetten.

1 like

Kniepert.

2 likes

Klopt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@MannetjeMar ik zou je slag slaan!

2 likes