NA G shock GW9400

al tijden op zoek naar g shock gw 9400 in Burton uitvoering. maar deze zijn echt zwaar collectible en dus bijna onbetaalbaar.
zo nu en dan ff in het blauwe deel kijken (dat doet toch iedereen) en wat schetst mijn verbazing een bijna nieuwe gw 9400 in de normale uitvoering voor een heel schappelijke prijs van forum lid @franc1234 dus ff wat mailtjes heen en weer en de g shock werd zeer snel verzonden.
gister de bezorger aan de deur en direct uitpakken, het is dan geen burton uitvoering maar deze ziet eruit alsof hij nog nooit is gedragen wat een beauty wat kan een mens blij zijn.
Beste Franc bedankt dat ik je g shock mocht overnemen, ik ga deze in de toekomst wel ombouwen naar een nep Burton uitvoering tot die tijd geniet ik van alle pracht in zijn orginele vorm.

18 likes

Gefeliciteerd met deze kanjer!

Mijn beste,

Ziet er kordaat uit!!
Veel draagplezier dan ook met deze robuuste tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd, een van de beste G-Shocks ooit :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Top ding, onverwoestbaar!

1 like

Nog steeds de ultimate G in mijn ogen.
Heel gaaf !
Veel draagplezier !

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst! Heel veel plezier er van en mee

Fijn dat je er blij mee bent!
Het is de beste g-shock. :ok_hand:

1 like

Hele mooie G-Shock Rangeman! Veel draagplezier gewenst!

Ik moet het doen met de GSHOCK Frogman Antarctic Limited Edition :heart::orange_heart::blue_heart:

Ook geen straf…

2 likes

Gave G-shock! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Gefeliciteerd met deze G-Shock, veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Een heerlijke stoere klatser , veel draagplezier gewenst.

Sorry zat in het verkeerde topic :innocent:

Gefeliciteerd!

Thanks allemaal ,gister via via een rangeman Burton band besteld nu wachten :exploding_head:

1 like