Een goedemiddag beste horogeliefhebbers
Ik heb mezelf van de week weer getrakteerd op een horloge… of liever gezegd; een nagenoeg onverwoestbaar tijdwaarnemingsinstrument met een shitload aan functies
Gekocht heb ik de G-Shock GWG-2000TLC-1AER. Dat is deze
Het betreft een speciale uitgave / limited edition uit de alom bekende Mudmaster serie.
Enige tijd geleden alweer heeft G-Shock de Mudmaster in een nieuw jasje gestoken. Van de 1000 serie naar de 2000 serie. Als ik me niet vergis zijn de functies gelijk gebleven maar zit het hem echt in het “huis” en hij is platter geworden. Voor wat dat waard is… want een genakend grote unit is het nog steeds
Dit zijn de standaard kleuren die je kunt krijgen;
Die van collega forumgenoot @JJlind heb ik eens morgen polsen en toen dacht ik Alleen twijfelde ik nog aan de kleur. Degene met de groene band trok me meer… maar toen ik de eerste beelden zag van de LE edition die gerelateerd was aan een rally met een dikke Landcruiser was ik eigenlijk meteen verkocht! Toen het horloge verscheen op de site van 1 van mijn 2 twee favoriete adresjes heb ik me dan ook meteen gemeld… paar dagen later werd ik dan ook al gebeld dat ik hem op kon komen halen
De Mudmaster in de uitvoering van Team Land Cruiser Toyota auto body edition… hele bek vol; maar het is dan ook een heel ding!
Check die prachtige details en carbon case
Fijn weekend wens ik jullie nog en geniet van jullie horloges
Groet MannetjeMar