NA: G-Shock (maar wel een speciale)!

Olá Mede HF-ers,

Werkelijk een NA topic voor een G-Shock?! Ja waarom niet, heb lang moeten zoeken om deze (voor een redelijke prijs) te kunnen krijgen dus ben er erg content mee.

Wat is het? Voluit de G-Shock DW-5600pr-4, aka de Parra! Mooie samenwerking tussen de Nederlandse kunstenaar/ontwerper Parra en G-Shock uit 2011.

“Parra is a Dutch illustrator that does a lot of work in the skateboard and hip-hop fields. Growing up with his painter/sculptor father, Parra was surrounded by colors, oil paint, wood, pictures, and paintings from an early age.”

Paar fotootjes erbij voor de liefhebbers!

Dank voor het kijken!

14 likes

Helaas, ik had heel even de hoop dat het een verkooptopic was😓. Gefeliciteerd met de NA! Piet Parra is geweldig!

1 like

Netjes !!

1 like

Mijn beste,

Anders dan anders, deze vrolijke tijdwaarnemer!!
Ik wens je er dan ook een plezante tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heeft ie idd mooi gedaan die Pieter.
Net zoals zijn nike air max 1 modellen.
Vroeger nog samen mee geskate met Pieter.

2 likes

Deze blijft in de collectie! Komt vast wel een keertje in het blauwe gedeelte (maar niet van mij).

1 like

Goede hoor. Ook een paartje Air Max Parra erbij?

1 like

Nee draag eigenlijk nooit sneakers, vind z’n art work wel erg mooi en ben gek op de felle kleuren. Ultieme dresser dus voor mij :wink:

1 like

Super nice! Daar zou ik mijn vriendin ook heel blij mee maken! Overigens niet gezegd dat ik het een “dames” horloge vindt! Zou hem zelf ook in roulatie dragen :sunglasses:

1 like