NA: G-SHOCK MRG-B5000B-1

Geen idee waarom, maar deze super gave G-SHOCK spreekt me gewoon enorm aan.

Eigenlijk sinds ik het horloge op Hodinkee zag was ik al nieuwsgierig. Vandaag gaan kijken :slightly_smiling_face: Had ik natuurlijk ook niet moeten doen. Dacht misschien valt het horloge veel te groot en is het niks, maar nee hoor.

Perfect! haha

Ik heb alle vier (ben geen kenner dus mogelijk zit ik helemaal mis) de varianten bekeken. Die met de blauwe accenten, de zilveren/titanium, de nieuwe met gele accenten en de siliconen band en deze. Toch mooi voor de original gegaan.

Nog een plaatje dan😉

Ik ben jaren geleden terug gegaan in het aantal horloges. Ik ben echt een liefhebber en geen verzamelaar. Dat is me echt enorm goed bevallen! Minder horloges en meer dragen. Dat betekend dus dat er ook 1 weg moet, dus er komt een ‘te koop’ aan!

47 likes

Gefeliciteerd met deze robuuste aanwinst!

1 like

:muscle: good hoor. Gefeliciteerd

1 like

Erg gaaf.
Dat stenenpatroon doet me altijd denken aan super Mario 3 battle mode van de NES. Erg leuk :slightly_smiling_face:

1 like

Dikke klatser :muscle:t2: Veel plezier ermee !!

1 like

Hij is cool, veel plezier ervan!

herkenbaar, ik vind zoveel uiteenlopende horloges gaaf om te zien, maar heb nooit meer dan drie gehad en zie ik ook niet snel gebeuren.

1 like

Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de NA!
Eindbaas G-Shock :facepunch:t2::sunglasses:

1 like

Hele dikke

Hier kun je niks anders mee dan van genieten!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een robuuste aanwinst!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel vet! :+1:

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee

1 like

nice congratz! :sunglasses:

1 like

Nice​:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Dik hoor! Van harte.

1 like

Prachtig en bijzonder. Gefeliciteerd met je NA.
Wel een dure met €4.000,- list.

1 like

Oeh very nice :slight_smile: ja deze dragen echt top :slight_smile: veel plezier van :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd! Met G-Shock kun je niet fout gaan😎

1 like

Hele gave G-Shock! Veel draag plezier gewenst! :muscle:

1 like

Ik heb wel respect voor je @xanderx! Het lijkt me wel gaaf om zo’n MRG om te hebben maar ik weet niet of ik dit bedrag daarvoor durf uit te geven.

Draagt een MRG anders dan een normal G-Shock?

1 like