NA: G-SHOCK MRG-B5000B-1

Prachtig en bijzonder. Gefeliciteerd met je NA.
Wel een dure met €4.000,- list.

1 like

Oeh very nice :slight_smile: ja deze dragen echt top :slight_smile: veel plezier van :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd! Met G-Shock kun je niet fout gaan😎

1 like

Hele gave G-Shock! Veel draag plezier gewenst! :muscle:

1 like

Ik heb wel respect voor je @xanderx! Het lijkt me wel gaaf om zo’n MRG om te hebben maar ik weet niet of ik dit bedrag daarvoor durf uit te geven.

Draagt een MRG anders dan een normal G-Shock?

1 like

Supergaaf en gefeliciteerd!

1 like

Dank je wel!

Ik ben niet echt een G-Shock kenner. Het ligt er denk ik echt aan hoe je het bekijkt. Een G-Shock van 200 EUR heeft dezelfde functionaliteit en ziet er min of meer hetzelfde uit.

Maaarrrrrr… deze is wel echt heel gaaf. Super licht door het titanium, erg verfijnde afwerking en mooi looks door de coating.

2 likes

Heel mooi; gefeliciteerd!

1 like

De dimensies zijn hetzelfde als de standaard 5000 serie qua kast en band. Het is voordal de materialen en vermoedelijk de afwerking. Draagcomfort is overigens wel echt goed vind ik, heb zelf nog de zwaarde stalen versie.

2 likes

Toppers zijn het!

2 likes

Altijd leuk!

1 like

Al die varianten zijn echt gaaf, die zilveren weer echt heel anders. Dank je wel!

Op de één of andere manier kijk ik hier ook vaker dan gemiddeld naar, maar aankopen…?
Veel draagplezier!!

1 like

Super aankoop.
Nooit mis met een G Shock
Heel mooi.
Geniet ervan… Ben ik zeker van

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Supergaaf horloge! Exotische materialen en leuke techniek, deze staat absoluut op mijn wishlist. Veel plezier ermee!

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Proficiat met je NA!

2 likes

:+1: mooi! Dan komt er geld vrij voor een puzzel?

1 like