NA: GALAXY watch

Graag laat ik mijn Nieuwe Aankoop zien.
Het is mijn tweede horloge.

Oneindig veel mogelijkheden.
HF, bedankt.
Gr.

20 likes

voor mij te ingewikkeld, heb pas een smartwatch gekregen en na een week af en in een hoek
op zijn minst bijzonder. Veel plezier met je nieuwe aanwinst

1 like

Erg leuk !! Gefeliciteerd !!

Twijfel altijd nog. Vind zelf die special edition met stalen band erg gaaf.

Geniet ervan ! :grinning:

1 like

Ik vind het wel wat hebben. :+1:
Gefeliciteerd en veel plezier gewenst van de aanwinst.

1 like

Ik vind smarteatches wel gaaf. Ik knap alleen altijd af op de batterijduur.

Veel plezier er van!

2 likes

Ziet er mooi uit, gefeliciteerd!

1 like

Veel plezier ermee

1 like

Mijn beste,

Veel draag-plezier met deze futuristische kijk op de tijd!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Veel speelplezier!

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Vertel?

Ik ben totaal niet thuis in deze wereld, dus ben oprecht benieuwd naar handige en ook de minder nuttige zaken die kunnen met dit soort techniek.

Ik weet wel, je kan verschillende wijzerplaten gebruiken?

2 likes

Ik heb al een paar jaar de S2 en vind het nog steeds een erg handig ding. Draag hem de laatste tijd alleen als ik reis, erg praktisch.
Battery time is geen probleem, hij trekt het makkelijk een hele (lange) dag en elk horloge ligt bij mij 's nachts op mn nachtkastje, deze dan op de lader.
Is op geen enkele manier een vervanging voor een ‘echt’ horloge (ook niet met een kekke watch-face), andere functie met als enige overeenkomst dat je de tijd vanaf je pols kunt lezen.
Geniet van je nieuwe Galaxy!

1 like

Mooi horloge, veel plezier ermee.

1 like

Leuk horloge en nu veel watch faces downloaden.:grinning: Veel plezier.:+1:

1 like

Heb ook een tijdje wat smart watches gedragen, vooral handig omdat ik toen aan het trainen was voor een ultra trail. Ik zie het ook echt als een lifestyle- / sport-hulpmiddel, een zeker niet als polshorloge vervanger. Maar deze Galaxy ziet er tof uit :+1: ik had zelf destijds de Garmin fenix en later nog een vivoactive maar ben er nu weer helemaal klaar mee :joy: desalniettemin veel plezier met je nieuwe gadget

1 like

Snap wat je bedoeld
 ik draag mijn instinct veel

Supertoffe galaxy en veel plezier

1 like

Gefeliciteerd met deze Samsung heel mooi hou er wel van. Eenmaal dragen we allemaal een smartwatch en liggen de mechanische horloges in het museum :wink::thinking:

1 like

Leuk horloge! Geniet van je aankoop.

Tip: de app ‘Facer’ kun je installeren op je telefoon en watch, zo kun je nog meer watchfaces gebruiken.

1 like

Ik draag om de ene pols een kleine activity tracker en om de andere een horloge. Een smartwatch zou me te groot en te uitgebreid zijn, maar de hele ontwikkeling rondom de “wearables” is zeker interessant!

20190127_102838-665x499

1 like