NA galore: overal duiken duikers op!!

Ben nu zo een driekwart jaar lid van dit geweldige forum en zie zoveel moois, dat standvastig blijven er gewoonweg niet in zit haha. Ben inmiddels een notoire flipperaar die zelfs van @Jur een heads up kreeg omdat ik bijna aan mijn jaarlijkse tax aan advertenties zat :rofl:

Maar wat wel consequent blijft in mijn collectie en koopdrang, is de liefde voor duikers!! Man, wat zou ik het geweldig vinden als ik “gewoon” een 4-piece zou kunnen hebben met een duiker, chrono, sportswatch en dress watch. Heerlijk lijkt me dat!

En toch gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren haha, kijk maar mee naar de laatste NA’s:

Ik begin even met de uitzondering op het verhaal hierboven. Op vakantie lekker aan het luieren en plots een mail van Invicta met als titel “Summer Sale”. So trek je de aandacht wel, clever thinking.
Voor 8 tientjes inclusief verzending aan mijn eerste chrono en die is leuk joh!! De Invicta Speedway:

Maar toen kwamen de big cannons; de duikersbrigade. Stuk voor stuk toppers, oogstrelende apparaten. Blijft voor mij echt de meest aansprekende type horloges:

Talk less, show more:

46 likes

De één noemt het een verslaving de ander een stoornis.
Het goede nieuws is, in het begin heeft iedereen hier last van. Maar pas op! Als je dit na 2 jaar nog steeds hebt is mijn advies om professionele hulp in te schakelen.

Take care bro, mooie collectie :ok_hand:

4 likes

Toffe Oris!

1 like

Poeh , jij laat er geen gras over groeien met die NA’s :sweat_smile:
In ieder geval gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie horloges Cihan! Mag wellicht nog een doxa bij nu je poor-mans doxa in het blauwe staat :wink:

1 like

Gaat lekker man!

1 like

Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met duikers. Als ik er geen heb wil ik er één en als ik er één heb dan blijft hij meestal niet lang.

Ik snap er ook niets van…

Dat terzijde. Gave Zelos en die Traska doet ook wel wat met mij… :wink:

2 likes

Mijn voorkeur blijft ook uitgaan naar duikers. Soms kijk ik specifiek naar bijvoorbeeld een dresser omdat ik dat dan toch een betere aanvulling vind. 3 kliks later zit ik dan altijd weer naar duikers te kijken :sweat_smile:

2 likes

Ik vind de Oris wel passend voor de 4-piece :+1:

1 like

Haha ja wat noemen we die GS van jou dan, toch wel stiekem een ubercoole duiker toch :star_struck:

1 like

Als ik ooit afkom van flipperitus zou de Doxa wel de grail zijn wat betreft de duikers denk ik. De 300 (niet de 300T) met de turquoise dial en BOR-bracelet:

1 like

Twee vragen dan:

• hoe lang zit jij in de “game”?

• hoe gaan de sessies?

Hahaha :rofl: zonder te dollen: flipperitus is een ding en is zowel leuk als eng. Spannend hoe dat zich gaat ontwikkelen, kan de zen kant op of dat ik foto’s van meerdere horloges aan één arm moet gaan posten :sweat_smile: :joy:

1 like

Ik doe actief denk ik nu 2 a 3 jaar mee.
In het begin kocht ik ook veel en elke dag blauwe gedeelte actief in de gaten houden. Je wilt toch vanalles proberen.

Maar nu is de regel —> 3 piece collectie waarbij nieuwe erbij = ook één eruit.

Flipper dus nog steeds, maar wel beter gecontroleerd als in het begin :wink:

1 like

Man, het is eigenlijk zo makkelijk:

Klaar… Maar flipperitus hè :rofl:

3 likes

Helemaal los gegaan :ok_hand: :+1: typische HF-er :smile:

2 likes

Die Traska en de Oris zijn toch wel heerlijke zomerse horloges hoor. Veel draagplezier.

2 likes

Ja heel herkenbaar.
Ik heb er al 50 jaar last van en gaat niet over.
De dokter weet ook geen raad.
Maar er zijn ook zoveel mooie duikers !

2 likes

Snel nog een aantal chrono’s erbij hoor… verhouding is wel erg scheef nu​:sweat_smile::wink:

1 like

Goeie keus! Ik zou zelf ook nog graag een keer een doxa aanschaffen, maar dan een 300 wel T in oranje, turquoise of geel. Komen niet veel langs die doxas!

1 like