Ben nu zo een driekwart jaar lid van dit geweldige forum en zie zoveel moois, dat standvastig blijven er gewoonweg niet in zit haha. Ben inmiddels een notoire flipperaar die zelfs van @Jur een heads up kreeg omdat ik bijna aan mijn jaarlijkse tax aan advertenties zat
Maar wat wel consequent blijft in mijn collectie en koopdrang, is de liefde voor duikers!! Man, wat zou ik het geweldig vinden als ik “gewoon” een 4-piece zou kunnen hebben met een duiker, chrono, sportswatch en dress watch. Heerlijk lijkt me dat!
En toch gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren haha, kijk maar mee naar de laatste NA’s:
Ik begin even met de uitzondering op het verhaal hierboven. Op vakantie lekker aan het luieren en plots een mail van Invicta met als titel “Summer Sale”. So trek je de aandacht wel, clever thinking.
Voor 8 tientjes inclusief verzending aan mijn eerste chrono en die is leuk joh!! De Invicta Speedway:
Maar toen kwamen de big cannons; de duikersbrigade. Stuk voor stuk toppers, oogstrelende apparaten. Blijft voor mij echt de meest aansprekende type horloges:
Mijn voorkeur blijft ook uitgaan naar duikers. Soms kijk ik specifiek naar bijvoorbeeld een dresser omdat ik dat dan toch een betere aanvulling vind. 3 kliks later zit ik dan altijd weer naar duikers te kijken
Als ik ooit afkom van flipperitus zou de Doxa wel de grail zijn wat betreft de duikers denk ik. De 300 (niet de 300T) met de turquoise dial en BOR-bracelet:
Ik doe actief denk ik nu 2 a 3 jaar mee.
In het begin kocht ik ook veel en elke dag blauwe gedeelte actief in de gaten houden. Je wilt toch vanalles proberen.
Goeie keus! Ik zou zelf ook nog graag een keer een doxa aanschaffen, maar dan een 300 wel T in oranje, turquoise of geel. Komen niet veel langs die doxas!