Na: Garmin Enduro

Na mijn eerste ultrarun had ik het te pakken en wist ik het zeker: dit smaakt naar meer!! Het telt niet helemaal als horloge wellicht, maar het is een horloge nonetheless…

Hierbij mijn NA; de Garmin Enduro!

14 likes

Leuk!

Heb zelf een Garmin Fenix 3. Ben fan van Garmin. Mijne heeft saffier-glas, duiken tot 100 mtr, klimmen op Mount Everest, smart connectie met telefoon, trace-back, locaties markeren, VO2 max, hersteladvies, hoogte- en barometer, hartslagmeter, kompas, enz…10+ sportprofielen, telt zelfs aantal slagen bij zwemmen.

Waarom heb je deze Garmin gekozen?

Als je er de tijd op kunt aflezen is het een horloge.

2 likes

Heel gaaf ! Gefeliciteerd !

Heb laatst zelf de Instinct Solat Tactical gekocht.
Ik wilde eigenlijk weer een G Shock, maar kon niks goeds vinden haha
Toen de Instinct gehaald en WOW !
Veel handiger dan een G Shock.

Handig voor allerlei activiteiten.
En ik vind hem gewoon erg mooi. Net zoals deze van jouw !!
En de Fenix serie is ook onwijs gaaf !

2 likes

Bij mijn sporthorloge(s) vind ik functionaliteit het belangrijkst. Ik ga deze zomer een paar uitdagingen aan die 12 tot 24 uur in beslag zullen nemen (bijv. Hoek van Holland - Helder hardlopen, of de Dutch Mountain Trail binnen 24 uur afleggen). Daarnaast ben ik begonnen met het lopen van ultra’s. Deze Garmin is dan optimaal geschikt voor deze sportieve uitdagingen.

3 likes

Tof horloge, ik loop met een 245, die houdt al genoeg bij :joy:.

Is die band nou teruggeslagen? Werkt met klittenband?

1 like

Ik heb sinds deze week ook de Garmin Instinct Solar, maar niet de tactical (die functies ga ik toch nooit gebruiken). Voelt inderdaad meer als een echt horloge dan als een smartwatch, al was het maar vanwege de lange batterijduur. Ik vind hem ook qua uiterlijk gewoon mooi, zeker voor een sporthorloge.

3 likes

Mooi hè ! Ben er ook nog steeds erg blij mee, en draag hem met plezier.

Ja, dat ik de tactical heb gehaald is gewoon een tic van mij denk ik :sweat_smile: Wilde gewoon de meest uitgebreide versie van de instinct die er was. Maar is inderdaad totaal niet nodig, tenzij je een militair bent en hem echt in de ‘field’ gaat gebruiken.

1 like

1 like

Petje af! Ik doe met name wandeltochten. Met hardlopen kom ik niet veel verder dan 10km :wink:

1 like

Sinds ik de Enduro heb (en hem regelmatig gebruik!!) is hij nog niet 1 keer aan de oplader geweest! Echt bizar!

1 like

Dan doe je er wel heel lang mee ja :smiley:
Heb je hem niet op Battery Saver - stand staan ?
Dan gaat mijn Instinct ook meer dan 50 dagen zonder laden.
Anders moet ik hem echt wel elke week opladen (of in de zon leggen)