Ter vervanging van mij garmin fenix 3, nu een een garmin epix gen 2. Erg blij mee.
Mijn beste,
Proficiat met deze “bij de tijd zijnde” alleskunner.
Orologio Signaturis Temporis
Nice, congrats! Epix is een geweldig sporthorloge, maar voor mij een maatje te groot. Komend van een Fenix 3 ga je er flink op vooruit! Ik ben erg happy met mij Fenix 7s. Ik draag hem niet 24x7, alleen tijdens hardlopen (3x per week) en op de racefiets (1x per week), dan kun je tenminste nog andere leuke horloges dragen…
Heb nog een venu2 als vervanger en tevens wissel ik ook af met seiko, citizen, brunmontagne, tw steel. De laatste tijd draag ik wel wat meer de digitale varianten. Vooral tijdens het sporten (crossfit en hardlopen)
Draag het ook tijdens het slapen de afgelopen dagen maar daar is de epix net iets te groot voor. Vind dat toch.minder prettig dus daar gaan we me stoppen
Mooi horloge.
Heb hem ook gehad (en weer weg omdat ik hem wat te prijzig vond om alleen tijdens het wielrennen en wandelen te dragen).
Uiteraard wél met Breitling dial!
Gelukkig zijn ze nu iets goedkoper omdat er een nieuwe pro editie is. Horloges verkopen heb ik nog nooit gedaan. Misschien dat ik hier op het forum een aantal moet neerzetten die ik toch niet draag