Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Irene . Tevens uiteraard gefeliciteerd met de leuke NA. Mijn advies: met veel plezier dragen
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Ook met je CWC. Geniet ervan. Ook van je horloge.
Gefeliciteerd met je dochter en je horloge.
2 maal hoezee!
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding en je coole CWC!
Proficiat met de geboorte van je dochter
Leuke CWC ook!
Dubbel gefeliciteerd
Dubbelgeluk! Geniet van beiden
Gefeliciteerd
Enne, dragen natuurlijk! Dan heeft het voor Irene ook betekenis en (emotionele) waarde. Of wil je haar ooit een nieuw horloge met haar naam er op laten zien?
Daarover twijfelde ik idd om ze nieuw te houden en op een bepaald moment te geven, maar idd oud nieuw heeft nu ook niet noodzakelijk meer waarde of inhoud.
Dubbel gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met beide NA’s
Dubbel van harte!! U kunt de NATO op een manier dragen dat deze niet langs de gravure slijt, misschien is dat een fijne oplossing?
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd, met jullie tweede! Gewoon met liefde dragen je kind blijft ook niet nieuw😍
Van harte gefeliciteerd met dochter en horloge.
Zoals eerder aangegeven: gewoon en veel dragen, die CWC. Die kan tegen een stootje!
Op leer staat deze ook prachtig, CWC heeft daarvoor open-ended setjes. Ik heb zelf een oude leren NATO versneden en dat zit prima.
Juist de sapphire-variant zit met zijn fatboy-kast iets hoger op de pols op een NATO, op 2-piece leer ziet dat er beter uit.
Proficiat
Lekker dragen !
Je viert het leven met dit horloge toch ?!
Laat het dan maar doorleeft raken
Gefeliciteerd. En gewoon lekker dragen! Maar wel voorzichtig
Gefeliciteerd! Heel mooi verhaal ook. Schattige baby’s heb je!
Zeker af we toe dragen!
Niet het eerste wat in mij op komt om mijn dochter te beschrijven. Maar swah, heel erg gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten
Gefeliciteerd met jullie dochter!