Na geboortehorloge cwc gs sapphire

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Irene :partying_face:. Tevens uiteraard gefeliciteerd met de leuke NA. Mijn advies: met veel plezier dragen :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Ook met je CWC. Geniet ervan. Ook van je horloge.

1 like

Gefeliciteerd met je dochter en je horloge.

1 like

2 maal hoezee!

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding en je coole CWC! :+1:

1 like

Proficiat met de geboorte van je dochter :partying_face:

Leuke CWC ook! :+1:

1 like

Dubbel gefeliciteerd :+1:

1 like

Dubbelgeluk! Geniet van beiden

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

Enne, dragen natuurlijk! Dan heeft het voor Irene ook betekenis en (emotionele) waarde. Of wil je haar ooit een nieuw horloge met haar naam er op laten zien?

1 like

Daarover twijfelde ik idd om ze nieuw te houden en op een bepaald moment te geven, maar idd oud nieuw heeft nu ook niet noodzakelijk meer waarde of inhoud.

1 like

Dubbel gefeliciteerd!:grin::partying_face:

1 like

Van harte gefeliciteerd met beide NA’s :ok_hand::innocent:

1 like

Dubbel van harte!! U kunt de NATO op een manier dragen dat deze niet langs de gravure slijt, misschien is dat een fijne oplossing?

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd, met jullie tweede! Gewoon met liefde dragen je kind blijft ook niet nieuw😍

1 like

Van harte gefeliciteerd met dochter en horloge.
Zoals eerder aangegeven: gewoon en veel dragen, die CWC. Die kan tegen een stootje!

Op leer staat deze ook prachtig, CWC heeft daarvoor open-ended setjes. Ik heb zelf een oude leren NATO versneden en dat zit prima.
Juist de sapphire-variant zit met zijn fatboy-kast iets hoger op de pols op een NATO, op 2-piece leer ziet dat er beter uit.

1 like

Proficiat :+1:
Lekker dragen !
Je viert het leven met dit horloge toch ?!
Laat het dan maar doorleeft raken :+1:

1 like

Gefeliciteerd. En gewoon lekker dragen! Maar wel voorzichtig :upside_down_face:

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi verhaal ook. Schattige baby’s heb je!

Zeker af we toe dragen!

1 like

Niet het eerste wat in mij op komt om mijn dochter te beschrijven. Maar swah, heel erg gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd met jullie dochter!

1 like