Tijd om nog eens een na te plaatsen. Voor deze maak ik een uitzondering . Op dinsdag 25/04/2023 werd ons tweede kindje geboren. De 9 maanden zwangerschap duurden lang maar uiteindelijk was ze daar, Irene. Gezien onze leeftijd is het gezin nu wel compleet (we zijn laat begonnen en dankbaar dat we twee gezonde kinderen mochten verwelkomen.
Ik vond het een mooie gelegenheid om een horloge te halen met gravure (de eerste in m’n collectie). Het is een cwc geworden. Was immers al een tijdje op zoek naar een mooie field watch en deze heeft het m.i. allemaal.
Goede afleesbaarheid, een niet alledaags design (leuke kastvorm), robust, niet te groot, waterdichtheid, … Ik ben zeer verrast door de eenvoud en de goede ar coating, dit is het meest simpele en goed afleesbare horloge in de collectie.
Omdat de gravure door de nato al snel zou gaan slijten heb ik er maar een stickertje van de doopsuiker op gehangen .
De horlogepennen zijn vast, dus nato is de enige optie. Er zijn een paar kleuren single pass nato’s onderweg.
Mijn enige dilemma is nu mag ik dit horloge af en toe dragen of houd ik het nieuw?