Auto van Maus heet(te) āPlatjeā. Deze ook maar zo noemen dan?
3 likes
Die tekening met de VR bril was ook en goeie
2 likes
Jurk
23 april 2023 om 09:18
264
Zeker. Het is gewoon meters maken. Iedereen kan zien hier hoe de eerste en de laatste tekening er uit ziet. Daar zit flink verschil tussen en dat is alleen maar door meters tekenen.
Bij deze! De auto van Sherlock Holmuis heet āplatjeā, vernoemd naar een verre Neef van Sherlock die een incounter met een muizenval niet heeft overleefd.
Die was leuk hĆØ
21 likes
Jurk
6 mei 2023 om 21:04
267
Beste leden hierbij weer de nieuwe aflevering. En dit keer weer een met zwarte outlines
Dit waren de top topic van afgelopen week:
Daar heb ik 3 topics van gepakt en gecombineerdā¦
Super handig zoān tandartsā¦
Ik restaureer al eens graag een oude duikhorloge en deze Aurore was een hele kluif
[00]
[4]
[5]
De kast was overdekt met āwrattenā, geen echte natuurlijk maar het horloge moet van een lasser geweest zijn, want dit zijn lasslakken. Moet heel pijnlijk zijn als zoān stukje gloeiend metaal op je vel komt.
Het vuil was je er zo af, maar de slakken zijn echt tegen het metaal v/d kast gebrand
[IMG_0182]
[IMG_0186]
Nu hou ik de zaken liefst zo origineel mogelijk, maar dit was voor mij zelfs eeā¦
Wil je ook de naam van mijn dochterā¦
Tijd om nog eens een na te plaatsen. Voor deze maak ik een uitzondering . Op dinsdag 25/04/2023 werd ons tweede kindje geboren. De 9 maanden zwangerschap duurden lang maar uiteindelijk was ze daar, Irene. Gezien onze leeftijd is het gezin nu wel compleet (we zijn laat begonnen en dankbaar dat we twee gezonde kinderen mochten verwelkomen.
Ik vond het een mooie gelegenheid om een horloge te halen met gravure (de eerste in mān collectie). Het is een cwc geworden. Was immers al een tijdje op ā¦
De tandarts zelfā¦
Veel mensen die zich vanavond voorstellen.
Ik heb dit ook nog niet gedaan dus bij deze .
In 2014 heb een een bijzonder horloge van mijn stiefvader geƫrfd. Hij was een groot horloge liefhebber.
Een JLC duometre. Horloge heeft grote sentimentele waarde voor mij maar is geen horloge wat ik elke dag kan dragen
[IMG_0764]
Toen ik 40 werd vond ik dat het tijd werd om een serieus horloge te kopen dat ik elke dag om kon en geen Apple Watch meer wou dragen.
Dat werd een IWC top gun automatic.
[Iā¦
En voor de oudgedienden⦠die weten wellicht nog wel waarom @Henry1989 het niet zo op tandartsen heeftā¦
9 likes
Gaaf Jur!
Weer een hele mooie aflevering en tekening
2 likes
Al vraag ik mij nu wel af wat mijn tandarts allemaal op mijn tanden āgraveertā
3 likes
pasd
6 mei 2023 om 21:19
274
Dremel muis hij kan m bijna niet houden .
1 like
De volgende keer dat ik bij de tandarts ben, kijk ik goed rond of er geen muis met Dremel rondloopt!
1 like
HansT
6 mei 2023 om 22:03
277
Weer een mooie tekening Jurk, gek eigenlijk, āCWCā associeerde ik altijd met iets van een vrachtwagen, zal me er toch eens in verdiepen. Fijne zondag!
1 like
Voor onze Muis staat dat natuurlijk gelijk aan een drilboor
1 like
RoVaGo
7 mei 2023 om 00:11
279
gelukkig de zwarte outlines zijn weer terug.
Erg strak getekend deze keer en erg leuk verwoord. Huis muis met dremel en Ted op de achtergrond.
1 like
Jurk
7 mei 2023 om 05:01
280
Plees:
Mooie Jur
Thanks allemaal!
Zeker waar!
Mooi merk hoor! En vooral die iconische fieldwatch
straoven:
je zou eens moeten weten
Nee vertel