Ik kan niet achter blijven met voorstellen

Veel mensen die zich vanavond voorstellen.
Ik heb dit ook nog niet gedaan dus bij deze .

In 2014 heb een een bijzonder horloge van mijn stiefvader geërfd. Hij was een groot horloge liefhebber.

Een JLC duometre. Horloge heeft grote sentimentele waarde voor mij maar is geen horloge wat ik elke dag kan dragen

Toen ik 40 werd vond ik dat het tijd werd om een serieus horloge te kopen dat ik elke dag om kon en geen Apple Watch meer wou dragen.

Dat werd een IWC top gun automatic.

Erg fijn horloge. Maar krijgt te weinig tijd om mijn pols sinds ik de Rolex explorer heb. Wat een fijn horloge. De IWC gaat dus binnenkort mijn collectie verlaten.

Ik ben nu erg opzoek wat er voor in de plaats gaat komen. Twijfel erg van sub tot explorer 2.
Der voorpret is het leukste dus geen haast.

Gr

98 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom bij de club Dentista.

1 like

De JLC is echt prachtig!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom op het forum :smiley:

1 like

Welkom!

Als je het dan doet, pak dan een polar.

Maar ik zou mezelf niet zijn als ik je niet zou aanraden om eens naar andere merken te kijken. Voor het budget waar jij het over hebt zou ik je zomaar een stuk of wat alternatieven aan de hand kunnen doen.

1 like

Veel plezier hier op het forum!

1 like

Welkom op het forum. De JLC is :heart_eyes: en de rest mag er ook zijn

1 like

Welkom!

Mooie horloges! Jammer dat de IWC weg gaat, ik vind dat gaaf horloge.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom en mooie selectie!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom! En persoonlijk vind ik de Top Gun een erg fraaie pilot, ietwat ingetogen door het zwart maar daardoor juist heel divers draagbaar.

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het horlogeforum.
Veel lees en kijkplezier!:watch:

1 like