Veel mensen die zich vanavond voorstellen.
Ik heb dit ook nog niet gedaan dus bij deze .
In 2014 heb een een bijzonder horloge van mijn stiefvader geërfd. Hij was een groot horloge liefhebber.
Een JLC duometre. Horloge heeft grote sentimentele waarde voor mij maar is geen horloge wat ik elke dag kan dragen
Toen ik 40 werd vond ik dat het tijd werd om een serieus horloge te kopen dat ik elke dag om kon en geen Apple Watch meer wou dragen.
Dat werd een IWC top gun automatic.
Erg fijn horloge. Maar krijgt te weinig tijd om mijn pols sinds ik de Rolex explorer heb. Wat een fijn horloge. De IWC gaat dus binnenkort mijn collectie verlaten.
Ik ben nu erg opzoek wat er voor in de plaats gaat komen. Twijfel erg van sub tot explorer 2.
Der voorpret is het leukste dus geen haast.
Gr
98 likes
Jesus
29 april 2023 om 20:22
4
Welkom bij de club Dentista.
1 like
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
2 likes
Welkom!
Als je het dan doet, pak dan een polar.
Maar ik zou mezelf niet zijn als ik je niet zou aanraden om eens naar andere merken te kijken. Voor het budget waar jij het over hebt zou ik je zomaar een stuk of wat alternatieven aan de hand kunnen doen.
1 like
basvg
29 april 2023 om 20:34
9
Veel plezier hier op het forum!
1 like
APMV
29 april 2023 om 20:34
10
Welkom op het forum. De JLC is en de rest mag er ook zijn
1 like
Donar
29 april 2023 om 20:35
11
Welkom!
Mooie horloges! Jammer dat de IWC weg gaat, ik vind dat gaaf horloge.
1 like
ad-nl
29 april 2023 om 20:39
14
Welkom en mooie selectie!
1 like
Welkom! En persoonlijk vind ik de Top Gun een erg fraaie pilot, ietwat ingetogen door het zwart maar daardoor juist heel divers draagbaar.
1 like
HFB
29 april 2023 om 20:53
18
Welkom. Veel plezier op het forum.
1 like
Welkom op het horlogeforum.
Veel lees en kijkplezier!
1 like