Dat is een gekke redenatie. Zou dus betekenen dat je tig horloges niet kan dragen omdat dit je doet denken aan een bepaald lid.
Gewoon dragen wat je mooi vindt man!
Dat is een gekke redenatie. Zou dus betekenen dat je tig horloges niet kan dragen omdat dit je doet denken aan een bepaald lid.
Gewoon dragen wat je mooi vindt man!
En dat zal betekenen dat je de mooiste horloges laat schieten! Veel plezier ermee hij is prachtig
Gefeliciteerd! Goede keuze die blauweplaat , staat hem fantastisch
Heel strak!
Mooi man! Heel veel plezier er mee
Heel tof gozer! Pracht exemplaar👍
Herkenbare intro,mooi eind,veel plezier!
Net in nieuwsuur, uitgelekt uit de geheime kabinetformatie stukken:
Extra belasting op flipperen van horloges vanaf 10% voor Seiko’s tot 40% voor Rolex’en met blauwe wijzerplaten.
Robbert, deze staat je fantastisch, weersta de verleiding deze te flipperen, gaat je eeuwig spijten.
Geniet ervan,
Das nie echt gelukt, wel?
Wat een mooi exemplaar! Geniet ervan!
betaboy
Nee jij bent een alfa man! Jouw pogingen anderen te beledigen hebben altijd te maken met mannelijkheid, geaardheid of een combinatie van de twee. Dat betekent dat jij onzeker bent over jezelf op die vlakken.
@BadgeandBezel Mijn excuses dat de gesel van het forum je topic heeft vervuild met zijn verwoedde pogingen om mensen die hij niet mag te beledigen.
Je maakt je te druk om de verkeerde dingen, Jurtz.
Als je een slecht gevoel bij een horloge krijgt omdat je dit koppelt aan een persoon dan heb je die persoon al te diep onder je huid laten kruipen.
Lekker negeren als iemand je niet ligt of ga het gesprek aan. Vaak blijkt iemand best wel mee te vallen als je eens een gesprek heb gehad.
Han overigens niet. Dat is gewoon een nare vent.
20210802_2018523024×4032 2.11 MB
Ik ken deze setup ergens van. Je hebt gefeest met de hoofdmeester.
Wel de mooiste configuratie. Veel plezier er mee.
Ze lijken wel, maar zijn niet hetzelfde. @handavinci heeft een 16013 en ik een 16233.
Je kan ze goed uit elkaar halen hoor. Het verschil zit hem met name in de lugs, waarbij die van Han iets meer gepolijst is en minder dik zijn dan die van mij.
Han overigens niet. Dat is gewoon een nare vent
waarbij die van Han iets meer gepolijst is en minder dik zijn dan die van mij.
Het vel zit vandaag lekker om jou heen lees ik. Met zo’n DJ om de pols begrijp ik dat, groot gelijk!
Je maakt je te druk om de verkeerde dingen, Jurtz.
Als je een slecht gevoel bij een horloge krijgt omdat je dit koppelt aan een persoon dan heb je die persoon al te diep onder je huid laten kruipen.
Zoals vaker heb je gelijk, Robert. Jij bent wijzer dan ik. Misschien een leeftijd dingetje, ik heb de dertig nog niet bereikt.
Lekker negeren als iemand je niet ligt
of ga het gesprek aan. Vaak blijkt iemand best wel mee te vallen als je eens een gesprek heb gehad.
Mee eens, maar een gesprek aan gaan heb ik al lang geleden geprobeerd, meerdere keren zelfs. Als de andere partij niet wil meewerken, dan gaat het simpelweg niet lukken. Ik ben bang dat die trein al enkele jaren geleden vertrokken is.
Daar lijkt het inderdaad sterk op.
Lekker negeren als iemand je niet ligt
of ga het gesprek aan. Vaak blijkt iemand best wel mee te vallen als je eens een gesprek heb gehad.
Ik like hem puur voor de plottwist