- Als iemand een goed ogend en idem lopend horloge heeft … een Certina zou wel heel erg welkom zijn. Pb-tje a.u.b.
1 like
Absoluut, dat wensen we iedereen toe 
Dan heb je in ieder geval voldoende tijd om er een hele speciale uit te zoeken. 
Proficiat, veel draagplezier!
1 like
Mijn oude horloge dit! Zéker een aanrader. Prachtig model en loopt perfect. Heb hem onlangs ingeruild bij @Lieuwedv waar ik hem eerder ook heb aangeschaft!
2 likes