NA: Geboortejaar horloges

  1. Als iemand een goed ogend en idem lopend horloge heeft … een Certina zou wel heel erg welkom zijn. Pb-tje a.u.b.
1 like

Absoluut, dat wensen we iedereen toe :innocent:

Dan heb je in ieder geval voldoende tijd om er een hele speciale uit te zoeken. :sunglasses:

Proficiat, veel draagplezier!

1 like

Mijn oude horloge dit! Zéker een aanrader. Prachtig model en loopt perfect. Heb hem onlangs ingeruild bij @Lieuwedv waar ik hem eerder ook heb aangeschaft!

2 likes