NA: Geckota Pioneer Lapis Blue LE

Afgelopen zaterdagavond heb ik deze Geckota Pioneer Lapis Blue LE besteld. Ik kwam thuis van een feestje waar ik een paar alcoholische versnaperingen had ingenomen, en ik plofte op de bank. Het eerste wat ik zag was een e-mail van Geckota van dit model, speciaal voor de Watchmakers Day in Engeland gemaakt. Ze werden gedurende die dag verkocht, en uiteindelijk ook via de website.
Ik was meteen verliefd. Ik wilde al een tijdje een vintage looking cushion case maar ik kon steeds het juiste model niet vinden wat de wauw functie had.
Maar deze heeft dat voor mij.
De prachtige blauwe dial met de contrasterende ring en de afwijkende wijzers.

De maat is 41,5mm. Precies goed voor mij.
En het NH38 uurwerk is ook prima.
De band is aardig maar daar wil ik wat anders voor. Ik moet alleen nog verzinnen wat……

Mijn foto

Foto’s van de website

68 likes

Gefeliciteerd John, blijkbaar maak je de juiste keuzes als je niet nuchter meer bent. Kan niet iedereen zeggen. Veel plezier met/van je mooie Geckota gewenst!

3 likes

Hahaha ja blijkbaar :joy:
Dankjewel

2 likes

Koop jij altijd horloges in beschonken toestand? Ik zou dat vaker doen, want je hebt volgens mij met deze blauwe een pareltje aan de haak geslagen … :star_struck:

Snap ik! :wink:
Veel draagplezier.

1 like

Veel plezier van dit horloge.

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Bijzonder geslaagde aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Hahaha nooit!
Maar ik had een paar gin-tonics op, en m’n vrouw liep een beetje te zeiken. Dus ik heb gewoon de koopknop gedrukt.
En ik zal je zeggen: ik drink bijna nooit. Dus het zal niet zo sne meer gaan gebeuren denk ik.

Zo ff een biertje pakken ….
:joy:

5 likes

Ik moet nu even met een lamp fotograferen, maar dat blauw! :heart:
Het gaat van zwart naar felblauw in alle soorten licht

14 likes

Prachtige aanwinst John :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst! Ik zag hem ook voorbij komen maar twijfelde, geen idee waarom… Maar jij hebt een goede keuze gemaakt :ok_hand:t3:

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Prachtige Limited :lizard::ok_hand:

1 like

Heel lekker! :100::fire:

1 like

Lekker bezig John. Gefeliciteerd met deze mooie NA

1 like

Met Lapis blue wordt bedoeld; blauw zoals lapis lazuli? Want de wijzerplaat lijkt me geen lapis…

1 like

Ja dat. Die kleur. Niet het materiaal.

Mooie aanwinst. Vrolijk horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Lapis Blue…Blauwe steen dus :wink:

2 likes

Ik heb het niet verzonnen :joy:

1 like