NA: Geckota

Zondag besteld, vandaag binnengekomen

Mooie Geckota, het merk van bandjesmaker/-verkoper Watchgecko. Leuke maat met 40mm, niet te gek dik, maar ook niet de dunste van het stel. Schroefkroon, Automatic met handwinding maar geen hacking. Bijzonder is vooral de mooie diepblauwe wijzerplaat en de lange wijzers. Minder bijzonder is de stinkende, padded Band, die gaat een poosje de vriezer in. Blauwe Lume op wijzers en indices. Last but not least de doorzichtbodem, altijd weer leuk. Algemene indruk: leuk horloge met mooie plaat, in een allemans vriendelijke 40mm. Geld waard? Absoluut, zeker met de kortingen en free shipping. Compleet met een alleszins acceptabele houten box :+1:

38 likes

Dat is bijzonder, als banden producent dat vervolgens het bandje het minste is aan het horloge :upside_down_face: Hij lijkt ook niet helemaal mooi te passen.

Erg bijzondere wijzerplaat. :+1: Leuk.

3 likes

Leuke aanwinst! Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Dit is al een vervanger, zat even op de 19mm GS dus die moet weer even naar 20mm terugzakken.

2 likes

Ik vind hem gaaf,lekker outside the box. Ga hier nog eens goed overnadenken :+1:

1 like

Nice, mooie lume foto overigens. :+1:

1 like

Ja, je moet wat geluk hebben soms… :relieved:

1 like

Mooi horloge! Vind Geckota sowieso wel leuke modellen hebben.
Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Mooie verschijning, zeker met die wijzerplaat! Veel draagplezier Rik!

1 like

Ja, het is een leuk merk, kost niet de hoofdprijs, en zijn recht toe recht aan. What you see, is what you get.
Sympatiek merk, net als de kopers ervan :cowboy_hat_face:

Vind het ook een mooi horloge. Vooral die blauwe wijzerplaat, die je heel goed op de foto’s heb vastgelegd :+1:

1 like

Leuke aanwinst Rik, mooie maat en ziet er kwalitatief oom nog prima uit :+1:t2:

Veel draagplezier…

1 like

Erg mooi!

1 like

Leuke aankoop.

1 like

Mijn beste,

Aparte aanwinst hoor!!
Ziet er betoverend uit!!
Ik wens je er dan ook een langdurige polstijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk hoor!
Strakke Lume ook zo te zien.
Heb je niet sowieso enorm veel horloges met blauwe wijzerplaat (gehad)?

1 like

Niet enorm veel, niet meer dan een stuk of dertig denk ik, waarvan een aantal keer dezelfde, dus dat telt niet :laughing:

1 like

Oh nee dat valt mee inderdaad :upside_down_face: :smile:

1 like

Mooi horloge!:+1:
Jammer dat hij aan de kleine kant is😕
Veel plezier ervan👍

1 like

Mooi hoor :star_struck:

1 like