Veel plezier dermee
Dankjewel mannen.
Begrijpelijk wel. Ik ben als anti rubberen bandjes nu wel een beetje aan het bekeren. Deze bandjes zijn heel goed.
Zeg dat wel Maar wel leuk om af te wisselen en verschillende combinaties te proberen.
Dat inspireert wel! Ik heb , dankzij dit zetje, ook een aantal besteld. Ik twijfelde qua kleur behoorlijk tussen charcoal en black, maar koos toch voor de zwarte band. Verder ook ivory white en navy blue.
Ik vroeg in het incoming draadje ook over het ontwerp en toen kwam @Ron-W met een voorbeeld van een veel ouder horloge, waar Wolbrook weer behoorlijk wat van heeft “geleend”. Wie weet waar dat ontwerp weer vandaan kwam. Er is maar weinig origineel in deze wereld, en soms heel moeilijk te achterhalen wat ‘het echte’ is
@ivar1 De Fransen hebben deze stijl zeker populair gemaakt met hun duikhorloges in de jaren 60, zie ook de nieuwe versie van de Airain sous marine, en misschien is het een evolutie van eerdere ( militaire ) horloges uit de jaren 30 zoals deze Helvetia [Helvetia] Sous-Marine | Airain® Watches PS , waarom wordt die ingeplakte link niet meer als preview pagina getoond ??
Coole skindiver! Had het merk+model al eerder gezien en kortstondig op de radar gehad. Tof segment om in te shoppen. Draag 'm in goede gezondheid.
Wat een klokje!
Gaaf horloge man!
Prachtig horloge, die beads of rice bracelet past er ook geweldig bij!

dankzij dit zetje, ook een aantal besteld
Daar ga je geen spijt van hebben.

met een voorbeeld van een veel ouder horloge, waar Wolbrook weer behoorlijk wat van heeft “geleend”
Ah voila. Het blijft toch een moeilijk verhaal zoiets. Als ‘de eerste’ niet meer bestaat, is het dan ok om als inspiratie te gebruiken, of te ‘lenen’? Misschien was dit ook dezelfde ontwerper die voor meerdere merken ontwierp?
Daarom hecht ik er zelf niet zo veel belang aan. De geschiedenis kennen is leuk. Maar ik vind dit gewoon een mooi horloge.

Coole skindiver! Had het merk+model al eerder gezien en kortstondig op de radar gehad
Bedankt. Heb je zelf al iets anders gekozen?

Wat een klokje!

Gaaf horloge man!
Dankjewel!

Prachtig horloge, die beads of rice bracelet past er ook geweldig bij!
Ja. Het was meer een bonus voor mij. Maar ik vind het nu ook helemaal geweldig. Ik zou de BoR ook aanraden. Niet perfect, maar comfortabel genoeg en goede looks.
Mooi en duidelijk geschreven! Veel (draagplezier) met deze NA!
Ook een leuke versie. Lijkt donkerder groen, met goud?

Mooi en duidelijk geschreven! Veel (draagplezier) met deze NA!
Bedankt

Super tevreden over mijn Wolbrook, zowel horloge als bandje.
Jaaaa. Begrijp ik. Deze is ook heel tof. Aftel timer in gebruik?

Aftel timer in gebruik?
Voor het koken, hè!

Nee, die zit al op de inductiekookplaat, en als die aanstaat doe ik mijn horloge af…
Want de timer heeft een hekel aan je horloge?
Magnetisme bij een inductiekookplaat is geen probleem hoor.
https://www.horlogeforum.nl/t/horloge-en-inductiekookplaat/36041/8?u=pixel
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Mooi horloge, prima wijzers… band is niet mijn smaak… maar who cares, jij bent tevreden

Ik zie nu dat deze two tone in de pre order is. Erg mooi ook…!
Vandaag binnengekomen. Leuk horloge hoor en de deal met gratis tropic is
Heel tof! Gefeliciteerd