Was bij de ad gaan de Pegalos gaan passen. Helaas was mijn kleur zwart niet aanwezig. Enkel de blauwe. Na deze gepast te hebben ondervonden dat deze wel erg dik is. Gewoon onhandig dik helaas. Toen toch eens een BlackBay 58 geprobeerd. Deze had ik enkel nog op foto’s gezien en heeft mij nooit echt kunnen raken……….tot ik hem om mijn pols had
Wat een mooi klokje is dat. Deze net aangeschaft en het gevoel dat deze niet meer weg gaat. Eindelijk lid van de Tudor familie
Ik ben ook erg fan van de looks van de Pelagos. Helaas te groot voor mijn polsen. En ook echt wel ergg dik natuurlijk.
Proficiat met de BB58! Zelf ook heel tevreden van
Te groot voor mijn pols was de Pegalos niet maar te dik zeker wel. Loop al jaren met Seiko duikertjes en bleef me altijd irriteren als ik bv mijn jas uit deed of zo dat ik achter die bult bleef hangen. De Pegalos is nog dikker. Hoe mooi hij ook is ik wilde iets om altijd om te hebben. De bb58 vergeet je gewoon echt ideaal. Moet nu wel wennen dat hij iets kleiner is, ben zelf van mening dat oversized uit de mode raakt langzaam aan. Tenminste dat houd ik mij voor