Gefeliciteerd! Lekker is ie hè .
Een kleine tip voor de toekomst:
Koop er een rubberen Vanguard strap bij voor de afwisseling. Prijzig, maar topspul!
Gefeliciteerd! Lekker is ie hè .
Een kleine tip voor de toekomst:
Koop er een rubberen Vanguard strap bij voor de afwisseling. Prijzig, maar topspul!
Lijkt me niet helemaal correct. BB58’s hebben de premium niet meer en ik heb ze meermaals op voorraad gezien. Ik denk dat je het beste gewoon een keer langs kan gaan.
Bedankt voor de tip. Psssst ik heb stiekem de originele leren band erbij besteld, ik dacht doe eens gek
Is ook prachtig probeer mij nu niet van mijn padje af te krijgen
Prachtig!
Ook tof!
Alleen de bb op leer kan ik nog niet echt matchen voor mijzelf.
Heb je de vouwsluiting er ook bij? Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat daarvoor betaalt?
Kost normaal een slordige €600 maar ik krijg een flinke korting omdat ik niet kon kiezen en ja met vouwsluiting.
Gaaf hoor! Toch leuk hoe dat soms gaat, dat je voor de één naar de AD gaat en dan vervolgens met een ander weer huiswaarts keert.
Veel draagplezier gewenst
Opvallend, ik had de BB58 net laten liggen deze zomer omdat ik deze zo dik vond aanvoelen in vergelijking met mijn Oris 65. Maar niettemin blijft de BB58 ook nog zo nu en dan door mijn hoofd spoken. Prachtig horloge, geniet ervan!
De Oris 65 (ook erg mooi by the way) is volgens mij wel degelijk net iets dikker toch.
De Oris 65 zou 12,7mm dik zijn, BB58 11,9mm.
Lijkt me trouwens geen verschil dat je echt kan merken zonder een schuifmaat.
Wel mooi hoor
Na zeer lang wachten eindelijk mijn leren bandje mogen halen